{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange % er det nu...?
  • #1   22. jul 2005 20%

• #2   22. jul 2005 20% og søg i forumet smiley

• #3   22. jul 2005 Men er de 20% ikke kun hvis man skifter moter hvis man bare voldtuner en std moter må man så ikke ligge flere krafter i?

• #4   22. jul 2005 20% ved motorskift.

Tuning af motor, gælder 20% ikke, det er forurening og lyd niveau. hvis lydniveau'et stiger med over 3dB er den ulovlig.

• #5   22. jul 2005 Desværre det med lydnivaeuet.. Kan se jeg skal ud og have et ny udstødning smiley

• #6   22. jul 2005 Nogen der ved noget om hvornår det er moter skift og hvornår det er tuning?
    Er det bare når den for andet motor nr. eller er motor skift det samme som at bruge et andet topstykke?

• #7   22. jul 2005 Prøv at kig på www.fstyr.dk og så under søg, skriv da TUNING og så kommer der en liste frem og under "tuning & ændring af motor"..Men syns folk er meget forskellige når de skal syne en bil.. Det er der sikkert mange af jer der har erfaret. Nogle lader alt gå igennem og andre går helt amok ved bare den mindste (lovlige!) ændring på bilen..

• #8   23. jul 2005 Ja, det har ændret sig meget.. Mine kollegaer på værkstedet (som er lidt ældre end mig) siger at du må gøre alt hvad du vil på en motor, bare den overholder forurening og du ikke bytter blok og topstykke ud.. Men sådan var det jo så en gang for længe siden åbenbart. Jeg har spurgt en del synsfolk til råds med mit projekt. Det er sådan at jeg er ved at bygge dobbeltkarburatorer på, samt en skrappere knast og bananmanifold og 2,5" udstødning. Den første synsmand siger at det må jeg slet ikke overhovedet, for jeg kommer til at overstige de 20% allerede med karburatorerne.. Den anden siger, kom bare med den, den skal han nok syne.. Den sidste siger at jeg må KUN sætte karburatorerne på, og ikke andet, for så overstiger den de 20% igen.. Og ja, der er endnu flere eksempler. Så de kære synsfolk kigger måske ikke så meget i reglementet, men dømmer bilen af "hvad de sådan lige tror...."

Kommentér på:
Hvor mange % er det nu...?

Annonce