{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Flere heste i saxo'en.... ideer?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil gerne have lidt mere fart i saxo'en. Det er en 16v'er fra 2000 som står standard p.t.
Er lige blevet tilbudt banan, udviddet mellemrør og bagpotte m 2 afgange for 10.000 kr fra nyt selvf. er det dyrt og giver det noget i heste har fået at vide at det cirka giver 15 heste??

Mvh nich.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flere heste i saxo'en.... ideer??
  • #1   10. jan 2004 hey.... det skal jeg også.. men har intet digitalkamera.. så skal lige have en til at tage nogen billeder... har næsten lige købt den... skiftede den gamle 8v'er ud med en hurtigere....

nich.....

• #2   10. jan 2004 ej..... 300 heste er lige i overkanten.... 140 stykker passer fint...... vil ikke gå ind og lave de større modifikationer..... det tror jeg ikke den holder til på længerre sigt... og jeg kan sgu godt lide den......... så vil ikke "ødelægge" den på den måde... alt slides og nedbrydes for hurtigt når man tuner den så merkant......

men ellers tak...........

• #3   10. jan 2004 140Hk, det er vel bare knaster og chip?

• #4   10. jan 2004 Den banan, mellemrøret og bagpotten jeg købte, gav jeg ca. 8000 kr. for helt nyt.
    Er det 2 afgange i samme bagpotte, eller 1 i hver side ?

• #5   10. jan 2004 Den banan, mellemrøret og bagpotten jeg købte, gav jeg ca. 8000 kr. for helt nyt.
    Er det 2 afgange i samme bagpotte, eller 1 i hver side ?

• #6   11. jan 2004 140 hk- prøv først at sætte den på rullefelt...- så vil jeg næsten væde et blowjob, på at den smider 135-140 hk, som standard...

• #7   12. jan 2004 hey.......
    Jeg har ikke fået den målt endnu... hvor kan man det i nordsjælland??
    Tilbuddet var af mærket milltek og var med udgange i hver side... fik at vide at det var bedre end supersprint.. ikke atr det er dårligt det her skulle bare være bedre... med større indsugningshuller og bedre og tykkere rør..

mvh nichlas.......

• #8   13. jan 2004 Ja jeg har en idé...
    Hvad med komplet lattergas
    til ca. 10.000 kr inkl. mont... hvis
    du ikke overdriver kan den få
    op til dobbelt så mange HK uden
    problemer... uden at ødelægge motoren
    eller noget andet... NOS kan give op til
    300% HK..

• #9   14. jan 2004 okey... ja du kan jo nøjes med måske 100 hk... eller 50 hk.... så kan du jo også køre i længere tid pr. flaske...
    når men det er jo dig der er ejeren og dig bestemmer...
    Kunne du ikke lige stemme på min så jeg kunne blive optaget.. Jeg kan måske skaffe dig en billig turbolader.... men kun måske... hvis du er interesseret...
    snakkes...

• #10   23. jan 2004 Bor den op til 1.8 og sæt overstørrelse stempler i den....som de skriver i USA "der er intet der slår kubik ccm"

• #11   27. jan 2004 Hvis du kommer en komplet supersprint udstødning på et k&n filter og en chip så burde den vel være oppe på ca. 140 hk.

Kommentér på:
Flere heste i saxo'en.... ideer??

Annonce