{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.614 visninger | Oprettet:

OBD tuning med PPC fra BSR? Virker det {{forumTopicSubject}}

Godaften BG
Nogen herinde der har erfaringer med at "chip"tune sin bil via OBD stikket med en PPC, som BSR f.eks udbyder?
Synes nemlig det er ret smart, selv at kunne stille den tilbage til std hvis det er det man ønsker og tune igen osv. osv..

Bilen er en Golf IV 1.9TDI 101hk fra 2003.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OBD tuning med PPC fra BSR? Virker det
  • #1   26. aug 2009 Er der evt nogle forholdsregler man skal kigge på inden man handler med BSR? Har både hørt godt og skidt om dem.

• #2   26. aug 2009 følger lige med her

• #3   26. aug 2009 Kender 2 som har brugt det der fra BSR. Det haløj med at man får en tingest selv så man kan tage det fra igen osv. Men begge er meget tilfredse, og sku være super let selv at bruge den tingest der..

Den ene bi er en G4 Tdi den anden Audi A4 1,8T

• #4   26. aug 2009 Firmaet ligger her i Birkerød, Nordsjælland. Kig forbi dernede hvis i bor tæt på.
    Men faktisk har jeg kendt det BSR i nogle år da jeg har lavet Saab som lærling. Men det firma er meget populært i sverige, og mange Saaber som vi havde på værkstedet havde været forbi der.
    Mener ikke at de havde forretning i Dk førhen som nu, derfor jeg påpeger saab og sverige..

• #5   27. aug 2009 Ja, BSR er super, der kan du roligt handle :)!

• lasse e
    lasse e Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Svar: 36
    #6   27. aug 2009 du kan roligt handle hos BSR det virker rigtigt godt , har selv en superb 1.8T som jeg købte en ppc box til og hold da kæft hvor den rykker nu og christoffer i birkerød hjælper med et smil, på min bil tog det 13 min.

Kommentér på:
OBD tuning med PPC fra BSR? Virker det

Annonce