{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 TDI OBD optimering.
  • #1   5. sep 2009 Den kommer til at gå supergodt! Det er en perfekt motor at OBD tune. Den får vel 145-150 hk og ca. 320 Nm. Den bliver faktisk nogenlunde ligesom min Leon er standard smiley

Den kommer til at køre omkring 2 km længere på en liter diesel ved uændret kørsel i forhold til før. Derudover har dieselbiler det med at være ret døde, når de kommer op i omdrejninger - det problem bliver også afhjulpet.

• #2   7. sep 2009

forvent ca 145 hk i bilen, og alt efter omdu er heldig at have en SACHS kobling/svinghjul eller uheldig at have LUC kobling/svinghjul fra fabrikken, så kan den ende med hhv 360 eller ca 300 nm.

LUC holder ikke til mere end ca 300 nm
    SACHS holder til ca 360 nm.

Der kan nemt laves mere end 150 hk, men turboen holder i længden ikke til over 150 hk.

Kontakt mig for OBD tuning. Bor ved motorvejen ved Vejle.

Apfolmer@hotmail.com

• #3   7. sep 2009 Kan bilen godt holde til det i længden ? overvejer det nemlig også med min tdi .. smiley

• #4   7. sep 2009 Ja det kan den godt - også den motor "version", du har. Kontakt evt. mig via en PB, hvis du vil have det gjort billigt.

Kommentér på:
Golf 4 TDI OBD optimering.

Annonce