{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Chip/boks fra racechip.de {{forumTopicSubject}}

Banditten koster 129 euro og skulle hæve hestene fra 140 til noget nær 178 og det samme med momentet.
Men... Hvordan er jeres fornemmelse med de bokse?
Skal jeg bare holde fingrene fra dem eller skal den bare smides på?
Det er til Mazda 6 2.0DE fra 2008. "m. commonrail."

mvh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chip/boks fra racechip.de
  • #1   9. okt 2009 Synes du burde tune din bil hos en anerkendt chiptuner istedet for bokstuning.
    En god OBDtuning er bedst for din motor, især på så ny en bil som din.
    Tjek landberg, scantune, bsr eller lignende istedet.


  • #2   9. okt 2009 En boks "snyder" motoren til at ændre indsprøjtningsværdier, hvor man med en OBD tuning fortæller computeren, at det vil være mere hensigtsmæssigt at ændre noget.

    Jeg synes, det ligger lidt i ordene, hvad der er mest sundt. Jeg ville også foretrække en OBD tuning. Men bokstuning er nu heller ikke ligefrem skadeligt - det er bare ikke nær så godt smiley Fint alternativ, hvis man også gerne vil beholde garantien på bilen.


  • #3   9. okt 2009 Bokse plejer eller ej at nærme sig de opgivne tal nogensinde på begge ting.
    Har prøvet een engang, det var skuffende.


    HansPassatTDIHald


  • #4   9. okt 2009 tak for de gode svar. Men som i B A Y skriver ønsker jeg at bevare garantien på bilen, ellers var det allerede gjort.
    Jeg vil egentlig bare sikre mig at jeg ikke overbelaster motoren ved en boks.
    Jeg kører nu meget fornuftigt, men ville ønske den kunne lidt mere når der sparkes til den.
    Kan boksen så stadig bruges som et billigt alternativ m. garantien bibeholdt?


Kommentér på:
Chip/boks fra racechip.de

Annonce