{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Power luftfilter ..
  • #2   13. okt 2009 du skal nok regne med 7 % flere Hk hvis du smider et sportsfilter på

• #3   13. okt 2009 @jonas P:

Ja, på en knallert måske. Jeg blev lige nød til at tjekke om jeg tilfældigvis havde klikket mig ind på ScooterGalleri.

Med mindre du har en pænt tunet og optimeret motor, så giver det ingenting, ud over lidt lyd.

• #4   13. okt 2009 jojo. DEt giver skam osse på en bil smiley

• #5   13. okt 2009 jonas P det må du så blive ved med at tro på smiley

det gir mindre end at slå en prut ned i indsugningen, måske du får en Hk mere

• #6   13. okt 2009 smiley

• #7   13. okt 2009 En luftfilter som er åbent giver mere lyd... ikke andet, og sandsynligvis mister man 1-3 heste på det.... (eller 0,3 ved det ikke helt) for bilfabrikanterne har temmelig sikkert afstemt HELE mekanikken i bilen ned til mindste detalje, og ville da undre mig MEGET hvis ikke de har fundet den bedste løsning med hensyn til luftfilter delen... Så nej, jeg tror ikke det giver det mindste at sætte et åbent filter på sin ellers standidard bil.
    Derimod lyden er en anden sag, da den på de fleste(golf 2 karburator vil ikke give ret meget lyd.... been there) giver en mere aggressiv brummen eller snerren, som lyder SÅ fandens godt, meget bedre og mere diskretere end nogen sportspotte kan gøre!

• #8   13. okt 2009 Knaas . Til tider begrænser de jo også mængden af luft der skal tages ind i motoren, det hele er afstemt ja efter at få mindst mulig støj og stadig tilstrækkelig luft.

Men ja det kan give lidt og det kan fjerne lidt. Du får en masse lyd og du kan få en masse irriterende resonans og lignende i bilen. Der er flere biler hvor der som på min f.eks sidder 2-3 kasser luften skal igennem for at få den rigtige mængde. Og jeg må indrømme jeg ik har en anelse om det har givet andet end lyd, da jeg lavede en del andre ting i forbindelse med.

Kommentér på:
Power luftfilter ..

Annonce