{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Effekt ved mont. af banan+Filter? {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Nu har jeg ikke roddet med så meget Tuning, så jeg tænkte at jeg ville spørge jer hvad det ville give at montere en bananmanifold + et K&N åbent sportsfilter på min Polo 6n 1,4 8v.

Er det noget man ville kunne mærke ?
Er det noget der kan betale sig?
Og er der evt. nogle forslag til nogle bestemte mærker jeg skal bruge hvis det er ?
Og hvis det er hvor er det så billigst og købe de ting ?

Håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Effekt ved mont. af banan+Filter?
  • #1   16. okt 2009 det vil ikk rigtig ku betale sig, du vil ikk rigitg få nogen forskel, så skal du gå lidt vidre med det, og smide knaster i og komplet udstødning's system på også

• #2   16. okt 2009 OneTwoPipe, K&N, Banan, hvilken knast skal der så i og hvilken effekt vil det give ?

• #3   16. okt 2009 Det giver dig måske 5-10 hk, hvis du er heldig. Det er slet ikke noget, der kan betale sig på sådan en motor.

• #4   16. okt 2009 det var det jeg frygtede smiley men så nøjes jeg med filteret pga lyden, og Måske alligevel bananen pga udseendet smiley

• #5   16. okt 2009 vi har smidt banan på vores polo 6n 1,3 da den orginale flæggede det kunne mærkes meget på trækkraften

• #6   16. okt 2009 og smid mindre rem hjul på ! det hjælper utrolig meget tro det eller ej smiley havde et mindre på min polo G40.. kæft det rykkede smiley og org "banan" såå smiley men havde dog skarpere knaster i..

• #7   16. okt 2009 Fis med jeres, det kan mærkes.... det er en umulighed at mærke om 10 heste forsvinder eller kommer.

Men til gængæld så kan lyden snyde 15Hp til begge sider...

Der er kun en ting der virker, og det er et rullefelt. hvis vi snakker om heste er kommet eller forsvundet..

Og polo manden, hvorfor spørger du overhovedet om det giver noget at montere det, du er jo total ligeglad alligevel. hvis lyden og BLING faktor betyder mere for dig, end om motoren kommer til at yde mere..

Jeg kan love dig 100% at du kommer til at tabe heste ved at montere et uoriginal filter i din bil..

• #8   16. okt 2009 Meget a det har du ret i men angående hvad jeg syntes om det om det er lyden eller kræfterne aner du da ingenting om. som jeg selv syntes forummet lyder, går det ud på at jeg skal finde ud af om det kan betale sig at lave en "billig tuning" eller om det bare ikke kan betale sig. at jeg i stedet for at gi den den ordentlige tur smider et K&N bilbestemt filter på og en banan alligevel for udseendets skyld har ikke så meget at gøre med det her forum, blot en bemærkning..

Men har fået mine svar, så i må da bare have jer en god weekend.

Kommentér på:
Effekt ved mont. af banan+Filter?

Annonce