{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

TURBONETICS TURBO "GARANTI" {{forumTopicSubject}}

Syntes lige at jeg ville komme med denne tråd, der for en gang sin skyld er positiv. Købte en Turbonetics GTK 550 turbo i USA og fik den monteret, havde imidlertid et uheld med min ånderørs-slange til catstanken, den fik et buk, så alt trykket fra motor blev trykket ud, en ikke tilsigtet vej, med det resultat at der kom slør i min turbo, nogle måneder efter episoden. Jeg kontaktede så Turbonetics i USA. Og de mailede en reklamations blanket, som jeg udfyldte og mailede retur til dem.
Jeg fik så et reklamations nummer tilsendt, som jeg skrev på kassen med turboen, og sendte den af sted. Det skal lige nævnes at der er 1års garanti på Turbonetics kugleleje-turboer også ved brug til motorsport.
Min turbo var 13.½ måned gammel, den blev sendt ned i deres tekniske afd. og de anbefalede at den blev opgraderet fra olie til olie+vand køling, hvilket de ville gøre uden beregning. Ud over det så betalte de for forsendelsen til Dk. og Afgift og moms , ja den tog de sig også af. Så jeg modtog en pakke fra dem med turboen, som nu er monteret "se evt. de nye fotos på min profil"
Det korte og lange er, at det nogen gange godt kan betale sig at betale lidt mere for kvalitet og super service......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TURBONETICS TURBO "GARANTI"
Kommentér på:
TURBONETICS TURBO "GARANTI"

Annonce