{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

fra std luftfilter til powerfilter {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag skiftet mit std. luftfilter ud med et powerluftfilter. Men hvad gør jeg så nu med den slange fra ventilerne som gik ind i den gamle luftfilterkasse? er jeg nødt til at købe et lille powerfilter til den også, eller er det ikke nødvendigt?

Og så lige et spørgsmål mere:
Lige nu sidder powerfilteret bare direkte der hvor kassen sad før.. dvs. lodret op og ned, direkte på studsen.. er det godt nok, eller bliver man nødt til at skal have slanger eller rør imellem? og hvorfor skal man i så fald det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fra std luftfilter til powerfilter
  • #1   26. nov 2009 powerluftfilter det lyder som om det er noget der giver hk

• #2   26. nov 2009 hvis filteret sidder fast og den suger igennem det er det fint nok...

• #3   26. nov 2009 Den Blå Bisse:

Det påstår man også at det gør smiley

Madsen:

Det sidder fint fast, men synes ikke rigtigt det har givet nogen lydforskel.. synes det er lidt mærkeligt.. altså man kan godt høre at det er på når den står i tomgang, og når man kører og belaster motoren, så kan man også godt høre det lidt.. men troede at det gav mere lyd smiley

• #4   26. nov 2009 tror du har misforstået noget, da et "power luftfilter" ikke gør din bil til en MEAN KILLING machine lige så snart du smider det på.

Det eneste du får ud af et åbent filter er mere lyd ved gaspedalen i måtten. Intet og gentager intet andet.

Medmindre - du får lavet andet som portet indsugning, trykladning osv.

Så der kan kun konkluderes som du selv skriver, at du får lidt mere lyd ved at tæve bilen.

• #5   26. nov 2009 Patrick:

Jeg har bare læst bag på K&N pakkerne med deres power luftfiltre at det skulle give mere effekt (HP), bedre acceleration og bedre ydeevne ved lave omdrejninger.. det er, som Danny siger, sikkert ikke ret meget det giver.. men lidt har jo også ret smiley

Danny:

Tak for info om flow i røret smiley kiggede lidt på det der coolpipe system i dag.. men det er ikke helt gratis smiley

Kommentér på:
fra std luftfilter til powerfilter

Annonce