{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Xsara 2,0 16v vts, k&n og bananmani {{forumTopicSubject}}

Hej herinde, Jeg har købt mig en Xsara 2,0 16v vts, og er rigtig glad for den. Har dog 2 spørgsmål, sad lige og læste i vmax om k&n filter placering mm. På min bil er der monteret k&n fra køb af, og det er først ned bag venstre tågelygte, ville høre om nogle ved om et er den optimale placering af det ? og evt. hvor man ka købe cool pipes ?

Plus har fået at vide en vts er født med bananmanifold, er dette rigtig ?

Venlig-hilsen
Jannick Skov

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xsara 2,0 16v vts, k&n og bananmani
  • #1   5. dec 2009 Hvis filteret ikke bliver plastret til i vand når du kører gennem en vandpyt så er det en god placering. Det må bare ikke ligge op af noget varmt.

mht manifold så må du selv ud og åbne motorrummet og kigge efter, jeg kan ikke svare på det. Har du ikke kigget på motoren inden du købte den?

• #2   5. dec 2009 hehe altså jeg syntes bestemt manifolden ligner en bananmanifold, da den snor sig pænt meget rundt, og der er bundskjold på (+ekstra plastik plade ved filteret) så der kommer ikke vand op på filteret, men det sidder bare ½ bag bunden af køleren, og køleren afgiver jo gerne en del varme. Men ka ikke rigtig se andre muligheder for placering af den. Har skam haft kigget på motoren, har enda selv fået indlangt en ny motor (sælgeren tog røven på mig). Det er noget tid siden jeg købte den, men mistede pappet og har først lige generhvervet det. Nogle der ved hvor man kan købe løse cool pipes ? da jeg godt kunne tænke mig at montere sådan en så jeg er sikker på den får noget kold luft..

• #3   5. dec 2009 Det er den samme motor som en 306GTi og ja den er født med bananmanifold.
    De fleste fører luftfilteret derned hvor det sidder på din, så er det afskærmet fra varmluft..

Kommentér på:
Xsara 2,0 16v vts, k&n og bananmani

Annonce