{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chip syn
  • #1   13. sep 2005 Det kan den godt hvis Chippen er Type Godkendt til Bilen
    (og spørg mig ikke hvordan man finder ud af det)

• #2   13. sep 2005 Så vidt jeg har forstået reglerne er det lovligt at tune motor så tosset man vil bare man ikke øger volumen med mere end 20%. Dvs chip og tuv godkent ladetryks tuning er tilladt

• #3   13. sep 2005 20% regler gælder kun biler fra før 1975 eller sådan noget. Den gælder IKKE nyere biler ihvertfald

• Synsmanden
    Synsmanden Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 1 Svar: 28
    #4   13. sep 2005 joo, 20 % reglen gælder for alle men det er motorombygning, f.eks. hvis man lægger en større motor i, eller motortuning!

Chiptuning er ikke tilladt, men en anden ting er at man ikke kan finde ud af om den er chiptunet, man måler jo ikke hk til syn, bare den overholder forureningsniveavet!

• #5   13. sep 2005 Ja det har jeg sikkert os. men det passer sq har fået det afvide på Teknisk Skole i Odense hvis i vil klage over det jeg skriver kan i rette en Direkte henvendelse til Peter Jørgensen på OTS Risingvej.

Det var ham der fortalte mig det !

• #6   13. sep 2005 Men hva faen man kan jo har misforstået det smiley

• #7   13. sep 2005 synsmanden.. er min bil lovlig, hehe:-) det er en joke, ved godt den er det

• Synsmanden
    Synsmanden Tilmeldt:
    aug 2004

#8   13. sep 2005 ja, hvis lygten er E-godkendt og man kan se den fra en 45 graders vinkel bagfra og skal være anbragt min. 0,35 m over vejkanten og højst 1,5 m

• Synsmanden
    Synsmanden Tilmeldt:
    aug 2004

#9   13. sep 2005 klinke du har vist lidt for mange lygter på taget og mangler nogen vægttavler og du må ikke have de der indgraveringer i de forreste sideruder smiley

• #10   13. sep 2005 ATT:TheMan

Du ved jo jo godt man Stoler 90% på det ens lære fortæller indtil andet er bevist hehe

Og her må jeg indrømme at jeg måske har taget fejl men hvis en synsmand siger det så må det jo være rigtigt smiley

• Synsmanden
    Synsmanden Tilmeldt:
    aug 2004

#11   13. sep 2005 Ja hvis den overholder de krac som jeg skrev, og lyset skal self være gullig farve

• Synsmanden
    Synsmanden Tilmeldt:
    aug 2004

#12   13. sep 2005 Ja hvis den overholder de krav som jeg skrev, og lyset skal self være gullig farve

• #13   13. sep 2005 synsmanden hmm, den er da synet med de graveringer, ved da også andre der har fåer synet deres biler med dem:-)

• Synsmanden
    Synsmanden Tilmeldt:
    aug 2004

#14   13. sep 2005 Ok, så har du været heldig smiley vi havde nemlig fået en meddelelse fra færdselsstyrelsen vedr. de indgraveringer, men det ses mest på lastbiler!

• #15   13. sep 2005 synsmanden.. det er rigtigt nok, men der er jo så meget andet de nok hellere vil kigge på, hehe

• Synsmanden
    Synsmanden Tilmeldt:
    aug 2004

#16   13. sep 2005 Jan S >> Det må du bestemt ikke, for det første fjerner du airbagen, dvs så skulle du betale ny afgift af bilen fordi at biler med sikkerhedsudstyr har lavere afgift, og for det andet må personbiler M1 efter 01.05.1977 ikke have uoriginalt rat i (skal være kollisionssikkert), dvs har du en godkendelse på at nøjagtig det rat passer nøjagtig i den bil, så kan det godkendes!

• Synsmanden
    Synsmanden Tilmeldt:
    aug 2004

#17   13. sep 2005 Har bilen gule plader (N1) må den gerne have uoriginalt rat, hvis den er fra før 01.04.2002 og har en tilladt totalvægt på over 2000 kg

• #18   13. sep 2005 synsmanden.. kan man godt få synet en bil med vendte aksler, ved godt hvad du vil svarer, men spørger alligevel

Kommentér på:
chip syn

Annonce