{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lexmaul
  • #1   25. jan 2010 det kommer an på hvor meget du ellers vil lave på motoren

• #2   25. jan 2010 ralle: info om de forskellige muligheder. ?
    ved godt der kan smides andet på og så det giver mere. får jeg ikke så meget mere viden af

• #4   25. jan 2010 men hvad har du af planer, for hvis du bare smider en lexmaul på giver den ikke det store, så der skal også knaster og en chipning til for det kan mærkes

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #5   25. jan 2010 En ting er helt sikkert. Glem alt hvad om hvad nogen siger med at det giver 30 hk at knalde den på... Jeg har hørt den så mange gange... Det giver mere moment, der skabes et svagt overtryk i manifoldet og derved kommer "ram" effekten, det giver en lille effekt forøgelse, men det kommer helt an på hvor sund motoren er i forvejen. Sammen med chip, knaster, banan manifold og en portning af det hele sammen, så kommer det til at give noget... Lexmaul selv siger 7 kW, og så skal man køre på min. oktan 97 for at opnå det...

Lexmaul-Ansaugrohr C20XE
    (Bitte nur Super Plus tanken)
    Das RAM erzielt eine Mehrleistung von 7kW (9-10PS) bei Nenndrehzahl.

Jeg syns bare at ha set en effekt/moment kurve på deres hjemmeside, hvor forøgelsen står på, og også hvis man lægger andre knaster osv i...

• #6   25. jan 2010 takker. smiley powercap er også bestilt. skulle bare lige høre ang de lexmaul. for der er så mange der siger de giver så meget og skyder deres biler til 175hk bare med den lexmaul på

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #7   27. jan 2010 min egen havde powercap, nonamechip og en 3,0 bars trykregulator, og det skulle efter eds's oplysninger give 170 hk mener jeg, og det er uden en større trykreg. og min kom til at gå længere på literen!

• #8   17. feb 2010 Jeg har KUN powercap på min, og den laver 165hk på oktan 95.

Kommentér på:
Lexmaul

Annonce