{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tiptuning
  • #2   3. okt 2005 rettelse: stavefejl.... det hedder chiptuning...

• #4   3. okt 2005 Der var du hurtig til at gøre grin med min stavefejl der hva... ha ha, men jeg har hørt som du også skriver Johan at det giver bedre trækkraft og det er det jeg savner lidt

• #5   3. okt 2005 Ik ret stor forøgelse i topfart så hvis det er det du vil have, så er der andre muligheder....chiptuning giver bedre motorgang, moment og ikke mindst brændstoføkonomi. Hvis man ikke ligefrem læner højre fod op af pedalen altså smiley

• #6   3. okt 2005 Anders T... Bedre brændstoføkonomi lyder som en meget god ting... har langt til arbejde, så det ville jo aldrig skade... Topfarten er jo egentlig også ligemeget når man bor i Danmark, men en bedre acceleration ville jo ikke skade og hvis man samtidig kunne spare noget Benzin ville det jo være værd at overveje

• #7   3. okt 2005 smiley Lige præcis

Chippen giver noget bedre motorgang samt styrer indsprøjtningen langt mere præcist. Alt afhængigt af hvordan chippen er lavet bliver den mere eller mindre aggresiv og dermed mere eller mindre benz slugende. Men spørg ham fra RH Motorsport, de ved godt hvad det handler om.....

Kommentér på:
Tiptuning

Annonce