{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RH-Motor, Landberg, Turbochip?
  • #1   20. mar 2010 rh eller landberg det virker men stadig ny forstærket kobling

• #2   20. mar 2010 325ix: Øv så blev den en dyre omgang som jeg lige hade regnet med smiley

• #3   20. mar 2010 ja det koster sku er det en 90 eller 110 hk du har????

• #4   20. mar 2010 hvis du køre normalt 8 ud af 10 gange,så kan du sikkert køre længe med din kobling

• #5   20. mar 2010 90 HK

• #6   20. mar 2010 så er det også og foretrække en intercooler da indsugnings luften ellers bliver for varm men forvent ikke mere end 120-125 hk

• #7   20. mar 2010 325ix: Det var skam kun for diesel økonomien at gøre for at den kunne blive mere økonomisk i de lave omdrejninger med noget drejningsmonent.

• #8   20. mar 2010 Har været både ved RH og landberg.. og ville til en hver tid vælge landberg..

• #9   20. mar 2010 har lige set rullefelts test på en 206 2,0 hdi med std. 90 hk. den havde været ved RH. den havde 126 hk og et moment på 282

• #10   21. mar 2010 Du skal vælge mig smiley Og få samme resultat som Landberg/RH laver dem til, men til en langt billigere pris.

• #11   21. mar 2010 Malene: Gider du ringe til mig i morgen og fortælle mig hvilke biler det er? For jeg formoder ikke du kommer med sådanne anklager her uden at kunne redegøre for dem.

• #12   21. mar 2010 Ja det kunne da være rart og hører lidt om hvad malene har i det hun siger.. For synes og kunne huske noget om RH ikke altid har kunne gøre arbejdet færdig, og et andet firma har måtte klare det for dem, nævner ingen navne smiley

• #13   22. mar 2010 Ok, de par historier er en enkelt Passat? Og så fordi du står ved RH og de så siger, at de er bedre end os, så er du overbevist? Men når Claus siger det modsatte, så er det galt?
    Jeg vil ikke kommentere mere her i tråden, men du må da gerne komme forbi værkstedet en dag og så skal jeg forklare dig lidt om hvordan man chiptuner en bil og så skal du se et par sjove eksempler smiley

• #14   22. mar 2010 Malene Du kommer med et eks. ALLE kan lave fejl.
    Efter at have været ved RH et par gange og hver gang var en dårlig oplevelse besluttede jeg mig for at der ville jeg aldrig komme igen!
    Jeg besøgte så landberg, og der er jo en verden til forskel, de ved jo hvad service er! De brugte 3 timer på min volvo og 15 rulninger for den skulle justeres helt perfekt! derefter testede de den på vejen! inden de sendte kunden (mig) afsted i den! RH de bruger 15min på en bil og så sener de kunden afsted igen, og kommer man tilbage og siger man ikke er tilfreds er svaret "det kan ikke blive bedre"
    Har også en bekendt der var ved RH med sin altea FR som de kun kunne give 5hk, han kørte et andet sted hen og fik væsentligt mere effekt!!

Eneste jeg har at sige er at jeg kun overlader min bil til landberg!

• #15   26. mar 2010 nu kender jeg ik til hvad RH kan med diesel. men benzin 1,8t E-GAS kan de i hvertflad ik finde ud af. efter 6 gang jeg var hos dem med en lysende motorlampe og vrøvl med ladetrykket fik det en ende.
    og det er jo alderig deres skyld hvis der er noget galt, nej så er det jo dem som har lavet bilen. de påstår jeg skal blive ved med at flytte lambdasonden tættere på turbo. men har nu flyttet den 3 gange uden det har hjulpet. har så siden hen snakket med flere forskellige tunere de siger det er mere eller mindre lige gyldig hvor tæt den sidder på turbo.
    men den indkøring kostede et sted mellem 12-15oookr så ingen tvivl om næste gang blir ved landberg.
    mvh.

• #16   30. okt 2010 Kan lambdasonden sidde for tæt på turboen?
    Kan turboen (GT3071) brænde sonden af hvis den sidder lige efter turbo?

Kommentér på:
RH-Motor, Landberg, Turbochip?

Annonce