{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Sportsudstødning til toyota corolla {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Toyota Corolla 1.3 fra 89. jeg vil godt have en sportsudstødning men kan ikke finde ´nogen lige nu, så er mit spørgsmål om jeg kan bruge en potte fra et andet mærke som passer til min bil eller jeg bare ikke har set ordenligt efter. Jeg har prøvet alle de dejlige links som bg har smidt ud men uden held please hjælp mig

mvh jimmi krogh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sportsudstødning til toyota corolla
  • #1   10. okt 2005 Du kan altid købe en universal potte også tilpasse den til bilen..
    Eller har jeg bare misforstået spørgsmålet? smiley


  • #2   10. okt 2005 okey, hvordan er det med de universal potte, er det ophænget der skal tilbasses samt skørten måske??, jeg har aldrig arbejdet med sportspotter derfor jeg er lidt nysgerig mht det

  • #3   10. okt 2005 Hey, tjek lige min potte.

    Min udstødning er købt på http://www.racingshop.dk/ (den øverste de har på listen) til 900 kr, koster ca. 50 kr i fragt.. Det er en rigtig lækker udstødning 100 % kvalitet, der følger en lyddæmper med, som er rigtig god at have liggende hvis man skal køre langt smiley .. Jeg fik den sat på af en af mine venners onkel! Men hvis man er lidt inde i at svejse, kan man godt selv klare det, der skal laves ophæng til den smiley


Kommentér på:
Sportsudstødning til toyota corolla

Annonce