{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Onetwo, remus eller simons?
  • #1   24. mar 2010 Jeg kender mest til One2pipe ser og passer flot.. men de brummer for meget efter min mening... men simons er lækker nok hvad angår lyd smiley men vil selv gå efter andre mærker, så som raggazon og piper, som jeg har på min... self rustfri.

• #2   24. mar 2010 Henrik H:

Altså, det med at brumme smiley jeg har en gennemstrømspotte på ligenu, så ALT brummer mindre end den hehe.

Og de 3, er lige pt. de eneste 3 som jeg ved laver udstøninger til min, medmindre at jeg vil gå custom (:

• #3   24. mar 2010 onetwo pipe 100% pasform har han den ikke på nettet ringer du bare ..!!

køre selv med ento rør og lyder ret sprødt, men det er kun bagpotten jeg har med ento rør

• #4   24. mar 2010 one two larmer klart mest af de 3. simons er lidt en stille dreng men syntes de har en irriterende lyd ved motorvejstempo... remus har en dyb brummen men mellem 2000 og 4000 rpm er de næsten lydløse.. jeg køre med remus da jeg syntes de lyder bedst og så erde stille ved normal kørsel. sebring lyder lidt mere rally agtig i lyden men deres pasform er ikke altid 100 procent. remus passer også helt perfekt

• #5   26. mar 2010 har dog kun en simons bagpotte på men den vel jeg ik just sige er god. tror det tog max 3 måneder at brænde det uld af eller hva det nu er der er indeni. så den larmer a h til.
    mvh.

Kommentér på:
Onetwo, remus eller simons?

Annonce