{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

320i - 323i E36 {{forumTopicSubject}}

Hej bg jeg står og tænker på at købe mig en BMW 320i e36
men vil gerne have lidt flere krafter i den så havde tænkt på en 323i motor men hva skal jeg bruge og hvad skal der gøres.. ved det noget med en 323 har startsspærre men ja hva skal jeg bruge fra en 323i før det kommer til at køre ordenligt

Og nej kan ikke bare købe en 325 eller 323. Svar på det der blev spurgt om istedet for at spørge hvorfor jeg ikke bare køber en anden bil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  320i - 323i E36
  • #1   29. mar 2010 Det er et fornuftigt valg, med at smide en 323 motor i, den går nemlig pisse godt. Desværre skal du bruge et komplet ews system, bestående af: Nøgle, nøglering/sender og modtager, ews boks og motorstyreboks. ALT dette skal komme fra samme bil. Monteringen er lige ud af landevejen, dog bliver der lidt med luftfilterkassen, men intet problem. Til sidst er der noget med forrørerne på udstødningen, der skal skæres lidt 5cm under flangerne og disse skal tippes og svejses igen. Dette er fordi manifoldene er anderledes på en M50 motor kontra en M52.
    Hvis din bil i forvejen har en M52 motor (årg. 95-), så er det lige ud af landevejen.

• #2   29. mar 2010 havde ragnet med at hente en 323i i tyskland da jeg vil tro jeg kan få en hel bil dernede til samme pris som en motor koster her hjemme

Kommentér på:
320i - 323i E36

Annonce