{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tuning
  • #1   5. apr 2010 banan manifold og 2" udstødning fra katalysator og sports katalysator.. skulle da gerne gi lidt i vært fald... smiley

• #2   5. apr 2010 Skarpere knast, anden udstødning, chipning.

• #3   5. apr 2010 lyder godt men hvor mange hk snakker vi om i med det

• #4   5. apr 2010 hmm, med lidt held kan du måske vinde 15-20 stykker. Den "nemmeste" og billigste måde at tune på, det er turbo. Men ellers købe en ny vogn med ønsket x-antal hk.

• #5   5. apr 2010 nu tager jeg udgangspunkt i min egen bil da jeg ik ved hva tingene koster til en fiat... smiley

banan: 1400 i england
    sports kat: ka findes til 1200 her i landet (ved ikk om de findes billigere)
    cat-back koster 1500 i england

banan'en gir ca 6-10 hk
    sports kat gir ca 5-10
    og cat-back ca 5...

så ca 15-25 hk... og koster 4100...

knaster til min koster 1500 pr knast = 3000
    chipning hvilket den ska ha efter skarp knast = ca 3000

alt dette vil ca hive MIN bil op på ca 125 med ca 90 standard...
    vil jeg tro...

men hva er dit budget??

• #6   5. apr 2010 arh . madsen. det lyder lidt vildt. en gylden regel i N/A tuning er ca 1000 pr HK.

• #7   5. apr 2010 Er det ikke bare at smide en HGT kværn i, det er nok noget af det billigste du kan rode dig ud i, det er bare ikke særlig lovligt smiley

• #8   5. apr 2010 ja det er nok måde at få flest mulige HK billigst muligt.

• #9   5. apr 2010 Madsen: Hvis du får så mange hk ud af din udstødning, så er det da en vidunderudstødning.. Han skal nok nærmere regne med omkring 10 hk ialt med banan, sportscat og catback, han får satme ikke 25 hk ud af det.. Ved ikke hvem der har bildt dig ind de 3 ting giver så meget..

Mikkel R: Det billigste og nemmeste ville nok være at smide en HGT motor i som de andre nævner, for det er dyrt at NA tune og så giver det heller ikke særlig mange hk, slet ikke så mange som Madsen skriver, det er ønsketænkning.. Og eftermonteret turbo får du aldrig godkendt, og det kommer også til at koste mange penge før det spiller ordentligt, og så skal det af hver gang til syn, samt frygten for at få beslaglagt bilen hvis du bliver stoppet med det..

• #10   6. apr 2010 hvis du siger det...

der stod bar på et tuning site at en banan ville gi mellem 6-10 hk på min...

• #11   6. apr 2010 Åbent filter, større indsugningsrør, udboret gasspjæld og en tur til Per Mai (scantune) gav min bravo 1.6 16v 118 hk. Den gik godt!

En anden fyr fik lavet samme nummer bare med andre knaster og komplet supersprint udstødning og det gav 120 hk efter chipning.

Kommentér på:
Hjælp til tuning

Annonce