{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kleemann tuning
  • #1   8. apr 2010 Hvornår er tuning skidt?:)

• #2   8. apr 2010 Når det går istykker er det skidt. Men indtil da er det sjovt.

HansPassatTDIHald

• #3   8. apr 2010 Altså, Kleemann er guru inden for Mercedes tuning..
    - Hvis der er nogen som skal tune den, så skal det væere Kleemann

• #4   8. apr 2010 Der er på ingen måde nogle der kan lave biler som de kan. det er seriøst nogle gode komponenter og dele de bruger.. AMG holder dem ikke til sokkeholderne efter min mening, trods jeg har kørt en og jeg lyver ikke når jeg siger de kører godt også.
    Mit gamle firma lavede dele til dem og de har meget høje krav til deres produkter.. samme som eks B&O og andre super lækre mærker har og det ikke kun design men også at stål/alu er i den bedste kvalitet og når man er færdig med hvert enme skal det gennemtjekkes seriøst i hoved og røv.
    Jeg ville aldrig betvivle deres produktlinje af tuning af deres biler.

• #5   8. apr 2010 Hehe AMG når dem ikke til sokkeholderne, hehe, tror du selv på den.. Hov havde ikke set du havde kørt i en AMG, så har du sikker ret, NOT..

• #6   8. apr 2010 Altså at påstå at AMG ikke laver ordentlige biler er da plat.
    Hvem leverer lige bilen til en evt. Kleeeman ombygning ?
    Nu er det sådan at AMG ikke presser grejet til det yderste, eller ku en Kleeman tunet Mercer med sikkerhed pakke sammen.

HansPassatTDIHald

Kommentér på:
kleemann tuning

Annonce