{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår skal man se efter en ny benzin
  • #1   10. apr 2010 Det er forskelligt fra bil til bil, men 100hk + er en del..

  • #2   10. apr 2010 Mon ikke det kommer na på hvilken motor der er tale om?

  • #3   10. apr 2010 Jeg er nemlig lidt i tvivl for jeg har en 3.0 v6 DOCH med std. 205 hk.

    Og har købt en ny motor som har samme motor kode. Altså vi deler samme motor, men indmaden er bare lavet om på den nye motor så den fra start levere lidt flere hk og så er jeg ved at lave bedere udstødning system osv. så i alt runder jeg lige de 100 hk. Men tænker på om man så behøver en ny benzin pumpe??


  • #4   10. apr 2010 Tror jeg ville købe en ny pumpe hvis jeg var dig.

  • #5   10. apr 2010 Ja ad nemlig og tænkte på det. Tror sku jeg køber en ny benzin pumpe fra en Mitsubishi 3000GT da vi næsten bruge samme ting..

  • #6   10. apr 2010 tror det er lidt optimistisk og tro du kan hive 70 hk ud af en udstøsning osv.

  • #7   10. apr 2010 100hk xtra på en 3.0, de kommer ikke nemt!! eller billigt!

    Faktisk tror jeg ikke du skal bekymre dig om pumpen, med mindre du smider turbo på, for jeg tror sq ikke at du kommer over 20% mere effekt uden trykladning


  • #8   10. apr 2010 LOL..

    Den ny motor jeg har købt har 30 hk mere std.

    Udstødningen er lavet specielt med Bananmanifold fra en 3000GT
    Kat. er lavet Specielt så den kun har 150 celler.
    Fra kat og bagud er der specielt lavet udstødning med gennem strøms potter så den i alt får optjent ca 20-25 hk med modaniaeringer.
    Nyt luft system som er bygget i form af Scoop hvor mit specielt bygged åben Luftfilter såger luft fra. Der er lavet en slags skål som slutter tæt på min front klap så der kun bliver suget frisk luft ind til min motor. Nyt indsugnings Manifold som giver 12% mere luft. Luft kasser på min std. Luft slage er væk.

    --------------------------

    Jeg er igang med at bygge Verdens eneste Sigma så ja det er dyrt iforhold til hk, men denne model er min STORE hobby så alt bliver lavet med målninger.

    Den skal til sverige og testet uder tuning hvor er bliver lavet en hlet nyt Styrebox som bliver godkendt med tun.

    den skulle gerne ende ud med 300hk og 410 nm i følge udregninger der er lavet med en tunings mand som har kopntakrt til en i sverige som laver verdens bedste tuninger.

    Alt er uden turbo kun ren muskel kræft..


  • #9   10. apr 2010 Slutning af året Får i Svar på om jeg kunne nå mine 100 hk mere.

    Tuning af en 3000gt motor uden turbo og ombygning i motoren..

    Std. 205 hk 280 nm.

    Nye motor std. 235hk 330 nm. Den skal ende ud i alt 300 hk og 410. og det er ca. 100hk mere i forhold til min org. motor std.


  • #10   10. apr 2010 Jeg kan kun sige held og lykke og så tror jeg ikke at du når 410nm, det er MEGET svært at få mere end 100nm pr. 1000ccm motor uden trykladning, gir man den rigtig gas, så kan man hente 10% mere, altså i dit tilfælde 330nm.

    Skal du have højere moment på en N/A motor, så snakker vi formel 1 tuning med omdr. over 12.000

    Dem der har gjort mest ud af det, har nået ca 300hk og 330nm på en 3.0 Supra motor uden turbo og den kører med 11.000rpm og har kostet noget man ikke drømmer om og så kan den ikke godkendes herhjemme
    (det er en engelsk bil)


  • #11   10. apr 2010 Oki, men min motor std. har 230 hk og 330m nm altså den nye motor.

    3.0 v6 DOCH

    De har her hentet 50 nm på 30 i motoren. Den er der den samme motor, men bare spotrs udgaven..


  • #12   10. apr 2010 Jamen held og lykke med projektet.

    Tror du får meget svært ved få meget højere moment, men hk skal nok komme hvis pengene er der. Det kan jo sagtens lade sig gøre, man kan jo også hive 300 hk ud af en 4 cylindret motor.


  • #13   10. apr 2010 Martin E:

    Jamen det kan da lade sig gøre. Og skal nok får de nm et godt stykke der op af. Bliver det så kun 390 nm er det oki, men går da efter 410 som de selv lover.

    Med min nye ombygning:

    bliver mine omdr sådan her : Går til 8000omdr. I sports mode. I std. Går de kun til 6500omdr. Da det ikke er eller bliver til racer bil, men en unik Flyder..


  • #14   10. apr 2010 Jesper S:

    Nu er det ikke min første 3.0 bil har haft 3.0v6 de sidste 5 år dog en peugeot605 den ene og nu en mitsubishi sigma som jeg har haft i ca. 2½ år.

    Jeg ved godt det ikke er nemt at hive de 100 hk ind uden turbo, men med brug af en masse penge og xpertise rundt omkring skal det nok kunne lade sig gøre da det kun 75 hk der er snakke om fra den nye motor som jo har 230 hk. Men det er klart det kræver en del ombygning og der skal en HEL del ombygning på den evt. ved indsugnings manifold og scoop og SPecielt bygged udstødninger helevejen igennem Som er blevet godkendt til syn ang. DB og CO2 mv.


  • #15   10. apr 2010 Men HEY....

    Alt dette er jo mit mål som jeg regner med at kunne opnå med hjælp fra de forskellige mennesker som jeg har kontakt med i dk og sverige.

    Kan jo ikke love at det bliver sådan som jeg regner men, regner stadig med det smiley

    Skulle det ende med 280 hk og 370 nm så er det også fint nok.. Men håber jo stadig på det som er lovet ud fra de udregninger der er lavet mellem min tunings kontakt i dk og sverige.


  • #16   10. apr 2010 Det er rigtigt, men igen, jeg tror ikke du skal satse på så højt moment, men 280hk og 330nm er ikke umuligt

  • #17   10. apr 2010 Jesper S:

    Jamen min std. nm er 330 smiley


  • #18   10. apr 2010 Prøv at få den målt først, så har du også et før og efter, ellers kan du ikke bruge det til så meget

  • #19   10. apr 2010 Oki.. Tog bare fabriks oplysninger smiley

  • #20   10. apr 2010 De kan være -10, de kan også være +

  • #21   10. apr 2010 Ja.. Men den bliver desværre ikke kørt først ved noramle da der ikke er nogle styre box. den skal først laves helt fra bunden, medmindre de laver en std. styrebox og bagefter tuner den. selv om det er et specielt tunings system de bruger..

Kommentér på:
Hvornår skal man se efter en ny benzin

Annonce