{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstilling af motorstyring sjælland ?
  • #1   28. apr 2010 Min Omex 600 har jeg fået justeret ved hjælp fra Kiesa, kontakt ham via www.kismo.dk

    Det var SUPER flot arbejde han lavede på min. Jeg er meget tilfreds med det og bruger ham med 100% sikkerhed igen.


  • #2   28. apr 2010 Andre ?

  • #3   28. apr 2010 Lav et indlæg på PF.
    Der vil du få et hurtigt svar.
    Jakob der er Administrator på siden køre selv Omex og sælger dem også, han læser der inde et par gange om dagen og vil svare dig hurtigt.
    Han kender eller har kendskab til all der roder med Omex.
    Han er en kanon mand der vil svare dig erligt hvem der er gode og hvem der ikke er......
    Nu ved jeg ikke hvad dit problem er, men måske kan du bare sende din Omex log fil. så kan han måske finde fejlen og sende dig en anden som du kan køre til fyn med.....

    Hvad med Sverige?
    For en fuld indkøring kan det godt betale sig at køre der over da priserne er meget billiger og og du må ikke glemme at der over i de Svenske skove gemmer sig nogle af de bedste tuner...


  • #4   28. apr 2010 Hvorfor skulle han køre til Fyn?

  • #5   28. apr 2010 Hvis nu han ikke kan finde en på Sjælland, så kunne det måske være der var en på fyn....
    Det var ment som en mulighed for at kunne komme rundt hvis bilen ikke kunne køre.....
    Det er jo ikke sikkert at Kiesa vil eller kan komme til at køre den ind???


  • #6   29. apr 2010 Jeg har ikke nogen problemer (endnu) , da den kun er bestilt.

    Men skal til at bygge motoren om med spjældhuse og andet godt, og har i den forbindelse bestilt en Omex 600 også. Så ville gerne vide på forhånd hvor man kunne få den kørt ind. smiley


Kommentér på:
Indstilling af motorstyring sjælland ?

Annonce