{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Hvad er best af knasterne? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. sider lige over overvejer hvilken type knast som er best.. Hvad er jeres mening??

Stage 3 :

Race Specification
Longer duration profile, added rpm potential. Intended for fully built engine. Tuning and ECU mods recommended. Requires upgrade springs.

Stage 2:

Street/Strip Specification
Map tuning necessary. Short duration for nice street manners, slight lope at idle. Excellent all purpose spec. OEM spring OK.

Jeg tænkte på Stage 2 da jeg bruger den som alm. gade bil som bare skal kunne være sjov nogle gange..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er best af knasterne?
  • #1   15. maj 2010 Hvis du bare vil have 5-10hk mere, så vælg Stage 2, de andre kræver ECU mods og en masse andre ting, for at virke optimalt

• #2   15. maj 2010 Oki..

Skal have helt nye styrebox da jeg ved et opbygge en spciel bil med en 3000GT motor og så ville jeg bare tilføje nogle hk inden den ksal til Norge og tunes...

Det er en gade bil som bare skal kunne bruges til at køre lidt for sjovt ræs måske lidt i holeby nogle gange, men ellers køre den 90% af tiden normalt..

• #3   15. maj 2010 Jesper -> Lexus til salg .: Du mener denne knast ville give omkring de 10hk ud over den normale Knast?

• #4   15. maj 2010 Dette er info:

Lift (mm) > 10.18/9.66 In/sxh

Lift (in) > 401"/381" in/exh

Dur@. 050 > 212°/212° in/exh

Adv.Dur > 272°/272° in/exh

Håber nogle kan forklare mig lidt om det for fatter ikke en skid selv om jeg rigtig gerne vil..

Hvad vil denne opsætning betyde for min motor?? Det er stage 2 der her er oplyst..

På forhånd mange tak for svarende.

Kommentér på:
Hvad er best af knasterne?

Annonce