487 visninger
|
Oprettet:
Hvad er best af knasterne? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer. sider lige over overvejer hvilken type knast som er best.. Hvad er jeres mening??
Stage 3 :
Race Specification
Longer duration profile, added rpm potential. Intended for fully built engine. Tuning and ECU mods recommended. Requires upgrade springs.
Stage 2:
Street/Strip Specification
Map tuning necessary. Short duration for nice street manners, slight lope at idle. Excellent all purpose spec. OEM spring OK.
Jeg tænkte på Stage 2 da jeg bruger den som alm. gade bil som bare skal kunne være sjov nogle gange..
nov 2008
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.548
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
Skal have helt nye styrebox da jeg ved et opbygge en spciel bil med en 3000GT motor og så ville jeg bare tilføje nogle hk inden den ksal til Norge og tunes...
Det er en gade bil som bare skal kunne bruges til at køre lidt for sjovt ræs måske lidt i holeby nogle gange, men ellers køre den 90% af tiden normalt..
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
Lift (mm) > 10.18/9.66 In/sxh
Lift (in) > 401"/381" in/exh
Dur@. 050 > 212°/212° in/exh
Adv.Dur > 272°/272° in/exh
Håber nogle kan forklare mig lidt om det for fatter ikke en skid selv om jeg rigtig gerne vil..
Hvad vil denne opsætning betyde for min motor?? Det er stage 2 der her er oplyst..
På forhånd mange tak for svarende.
Hvad er best af knasterne?