{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

tuning af BMW Z3-M (321HK model) {{forumTopicSubject}}

Jeg mangler henvisning til nogen der ved noget om konventionel tuning af M3 sugemotor. Hvilke firmaer kan anbefales? Målet er 400 HK +

Jeg mangler også at høre om der er nogen der har erfaring med bremseanlæg der kan sidde under 17" fælge. Brembo har 332x32, men desværre til kr. 24.500 for de forreste, hvor YXZ koster under det halve. Er der nogen der har erfaring med det? Formået er at de skal kunne holde til track-days, nürburgring m.m.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuning af BMW Z3-M (321HK model)
  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #1   19. jun 2010 Så du vil tune på en m-motor??? men du vil samtidig ikke bruge 25k på bremser....hmmmm. bedste råd er at lade den være som den er

• #2   19. jun 2010 Ring til Ole fra viborg autoteknik han KAN hjælpe dig og han ved hvad han taler om, Tel 8661 2372

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #3   19. jun 2010 Ole er en god ide men han vil sige det samme som jeg har skrevet ellers har han et kæmpe problem

• #4   19. jun 2010 Emil, det har nok ret i, men så kommer rådet fra en fagmand, jeg er også ret sikker på at Brembo 332x32 til en z3er kan laves billiger end 25 klik, Rene har du prøvet Au2parts

• #5   19. jun 2010 prøv nu at høre engang. opretteren af dette indlæg må jo nok være en eller anden 16årig knægt der tror han bliver sej at at lave fake lort. hvis man er ejer af sådan en bil så vil jeg satme håbe at man selv kan svare på de spørgsmål stillet i dette emne eller ihvertfald selv kunne finde ud af at finde en løsning på det.

tænk at man gider spilde sin tid med den slags. så må man satme kede sig.

• #6   22. jun 2010 jeg ville få monteret Rotrex kompressor kit.
    det holder og du får en del over 400 hk
    og det er med garanti billigere end konventionel tuning.

kontakt CCR-Racing.dk

Kommentér på:
tuning af BMW Z3-M (321HK model)

Annonce