{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

knastaksel valg {{forumTopicSubject}}

Hej kan i gøre mig klog på hvad der skal kigges efter når man er på udkig efter en knastaksel. Jeg ved man snakker i grader og løft, samtidlig skal den kunne stå i tomgang, men står i den situation at jeg ville have den bedste ydende knastaksel til 0-100km/t tider.
Mangler lidt teori som i kan høre og hvilke mærker man skal gå efter til en saxo 8v.

Er et justerbarhjul et must for at få den fulde effekt fra sin nye knast?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knastaksel valg
  • #2   8. aug 2010 bilen bliver chippet så snart alle tun delene er monteret.

    Men hvordan er det så man indstille sit knasthjul, er det noget de gør når man chipper bilen, eller findes der en guide til det eller lign?

    Har jo ikke lige et rullefelt så jeg bare kan prøve mig frem.


  • #3   8. aug 2010 Man justerer knasthjulet, således at åbningstiderne kommer tidligere... Dvs du rykker knasten fremad, i forhold til hjulet.

    Evt opret en profil på et mere kompetent tuningsforum ala powerforum .dk


  • #4   11. aug 2010 Kig efter peak angle, gradtallet ved 1mm løft (og ikke salgstallet ved 01.mm!) samt løftet. Kigger du efter knast med både indsugning og udstødning (som på de fleste 8v'ere) så kig efter overlappet.

    Du kan ikke justere overlap på en knast der styrer både ind og ud.


Kommentér på:
knastaksel valg

Annonce