{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

golf 4 syn {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har lige et par spørgsmål. jeg har en golf 4 1,8 T som er tunnede til ca 350 hk. nu står den så og skal synes. jeg har fået af vide jeg skal have en egnethed fra vw,kan jeg få den? jeg skal også have en dok for km-l overholdelse af forureningenskravene. hvor for jeg det ? er det helt umuligt at få den synet. hvad skal jeg gøre. bilen er fra 1999 og bygget ved entech hvis dette skulle betyde noget. på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 4 syn
  • #1   17. aug 2010 der er nok ingen dokumentationer på den tuning du har på så du skal ud og få lavet det hele selv. Du kan måske med lidt held sænke trykket på den og så køre til syn og håbe at CO'en er i orden.

• #2   17. aug 2010 en god katalysator og sænk trykket

• #3   17. aug 2010 Hvis du virkelig vil have disse godkendelser, hvis det da over hovedet kan lade sig gøre, så er det altså ikke bare noget du kan downloade på nettet, og tage med ned til synsmanden. Alt sådan noget koster knapper. Hundredetusindevis af kroner. Det svarer jo næsten til hvis en bilproducent vil lancere en ny model med sådan en motor. smiley

Gør som Chris siger.

• #4   17. aug 2010 Ja, hvis du skal have den lovlig og synsklar, vil det nok koste dig omkring 100.000 kr. Det er ikke utænkeligt. Derudover skal du formentligt betale en god portion afgift til SKAT.

Du kan kun krydse fingre for, at synsmanden intet bemærker - hvilket lyder usandsynligt. Ellers må du have fat i en standard motor, du kan lægge i den.

Kommentér på:
golf 4 syn

Annonce