{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.833 visninger | Oprettet:

fiesta st tuning yderligere.... {{forumTopicSubject}}

går og leger lidt med tanken om at tune min fiesta mere endnu.....

vil ikke ud i trykladning, så overvejer
cosworth knaster
strammere ventilfjedre
1mm oversize ventiler både ind og ud
hæve kopressionsforholdet fra 10.2:1 til 13.0:1 med et sæt wossner smedede stempler
og så en indkøring

hvad tror i effektforøgelsen vil blive bare sådan ca... det kunne være sjovt hvis nogen ramte plet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne gammel oppvaskmaskin og koble til en ny 1.300 kr.
  • Rengøring af ovn og kogeplade 400 kr.
  • Montering af nøgleboks 350 kr.
  • Stabilisering af Billy reol 520 kr.
  • Hænge Spejl op 400 kr.
  • Slibe og olierer køkkenbord det er eg 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fiesta st tuning yderligere....
  • #1   23. aug 2010 hovsa glemte lige at skrive de 470cc høj ohms dysser

• #2   23. aug 2010 du skal muligvis have lidt udstødning også

• #3   23. aug 2010 har fuldt miltek fra motor helt bagtil monteret i forvejen

• #4   23. aug 2010 du ska ihverfald os ha en anden starter på for ellers dør den hurtigt med den komp der...

cosworth knaster?? find da nogle skarpere istedet...

cossie knaster tror jeg ikk vil ha ret meget effekt (ret mig hvis jeg tager fejl)

men find da nogle skarpe istedet og ryk begranseren lidt... evt nogle andre plejlstænger der ka holde til lidt flere rpm/hk end standard... smiley

men ellers lyder det da lovende... smiley

ska da nok komme på den anden side af 200... smiley

• #5   23. aug 2010 har cosworth knasterne liggende i forvejen så det er skam derfor....
    kunne evt smække nogle længere stærkere stænger i. og mække begrænseren til 8000rpm hvis knasterne levere der oppe. er jo et forsøg værd. mne ja god ide med stænger så man kan få maksimalt ud af knasterne....

hvor kan man få stærkere startere..... her jeg aldrig hørt om. man lære jo nyt hver dag

• #6   23. aug 2010 har set mange i sværige der smækker metanhol/etanhol7hvad det nu hedder på.... vil denne opsætning kunne klare det?

• #7   23. aug 2010 200 hk, ikke over.
    Da din indsugningsmanifold er større begrænsning end det andet... Dette er bevist da jeg har forsøgt med portet top, og en anden og vi er ikke kommet længere end 185 hk alligvel.
    Så i med knaster og fjedre + ARP bolte i plejlstængerne, så kan du køre 7750 Omdr.på en std bund
    Og nøjes med de 180-185 hk, da det andet er meget dyre hk at hente. Muligvis på med en Moutune indsugning når de har færdig udviklet den, og håb på den ikke tager for meget moment. Så kan du med lidt held smide 190-195 hk.

• #8   23. aug 2010 har den virkelig så dårlig indsugning?
    der kommer selvfølgelig apr bolte i alt der kan
    så smækker jeg større indsugning spjæld på
    og en anden manifold
    vil meget gerne op og toppe på 8000, tror det bliver nød til at være med andre knaster...

puha det bliver dyrre og dyrre.....

betragt projektet som værende færdigt om et år eller 2 haha.....

• #9   23. aug 2010 smæk det her på http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=239

• #10   23. aug 2010 det er stort set det der er på allerede.......

Kommentér på:
fiesta st tuning yderligere....

Annonce