{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

HGT problem {{forumTopicSubject}}

Kære BG
Jeg har flyttet en 2,0 20v 155 HGT motor med komplet ledningsnet over i min 100 16v brava. (alt fra forsæder og frem) Jeg havde liv i den massere af gange inden hele ledningsnettet blev flyttet over, for at sikre mig at den var frisk. Den eneste måde jeg så kunne standse den på var ved at tage stellen og kvæle den med en hånd for indsugningen. (Ikke det mest optimale men skulle jo sikre mig at alt var okay) Den sidste gang jeg havde liv i den trak den en gnist fra stel kablet da det kom i kontakt med bat - inden motoren var bragt til standsning. (max ladestrøm og induktion) Efterfølgende har jeg ikke kunne få liv i den. har prøvet ALT. Det skal siges at induktionen smadrede mit anlæg.. Tandrem og vandpumpe er udskiftet inden montering af motor:
Kontrol liste:
Benzinpumpe OK (pumper i hvert fald)
Dyser og Tændspoler udmålt OK
OD føler udskiftet OK
Indsugnings manifolds følere OK
Stelkabler OK
Forsyning og stel til ECU OK
Knast timer (mellem dyse 1&2) OK
ECU, tændingslås, chip, transducer og kodeboks udskiftet (Skulle være ok, Slukker startspærre nøglen i hvert fald)

Problem.
Motor tørner men Ingen gnist og ingen injection, motorlampe lyser.

Spørgsmål:
Kan knast føleren i forgården være skyld i manglende signaler og gøre at den ikke starter??

Hvad er det brune 2-benede stik til som sidder nedenunder spjældet ved siden af det blå 2-benede stik til kølervandstemp.? (kan ikke lokalisere det i ledningsdiagrammet og det er ikke i brug, muligvis til noget temperatur)

Hvad er det store relæ til som sidder ved venstre forlygte, 5 ben og ingen betegnelser, "Støbt" i bunden og sidder i en grå sokkel.

Hvad faen kan problemet være??

Hjææælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HGT problem
Kommentér på:
HGT problem

Annonce