{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat 127!
  • #1   15. sep 2010 Tror du skal ud i noget Abarth.

Men hvilken motor størrelse snakker vi om ??

HansPassatTTDIHald

• #2   15. sep 2010 det er en 903ccm så jeg ved ikke om man trække det store ud af den

• #3   15. sep 2010 Sæt en 1050 ccm 70 HK ABARTH motor i. Det er det billigste og et bedre udgangspunkt. De ligger mellem 5-10.000 hvis du kan finde en.

Det løber hurtigt op i samme pris hvis du vil tune din 903 ccm motor op til 70 HK. Og så kan alligevel ikke få mere end de 70 HK ud af den.

• #4   15. sep 2010 find en motor fra en fiat 127 sport. Det er en 1,3 med 75 hk og den er faktisk ret kvik. Men det kræver meget arbejde at finde en.

Du får intet ud af at tune på din 0,9. Det giver næsten ingenting i forhold til prisen og arbejdet du lægger i det.

Hvis du er ellers er god til at rode med biler så er en motor fra en cinquecento sport også en mulighed. Men det kræver en del ombygning af bla ledningsnet, trækaksler, udstødning og ny motorstyring.

• #5   15. sep 2010 Du kan også ilægge en 1.3er fra en Fiat 3/P
    Den har 90 HK. med dobbelt overliggende knater og du skal kun skære lidt af inderskærmen i den ene side for at den kan være der.
    Men så er der også guf under hjælmen.

Du har også muligheden for at lægge en Fait Uno Turbo motor i den, det kræver heller ikke meget ombygning og sådan en har jeg set før i lyse grøn, den åd så lige en Ford Siera XR4i :o)

• #6   15. sep 2010 1,3 med overlæggende knast og uno motore passer ikke direkte over i, når bilen er født med 903 ccm. Der skal flyttes motorophæng osv.
    Men alt kan jo lade sig gøre...

• #7   15. sep 2010 Nej men sådan noget anser jeg ikke for at være et problem :o)
    Det er noget andet hvis lednings og styring skal ændres, men ophæng er en smal sag at tilpasse eller ombytte

Uno motoren aner jeg intet om andet end at der var en som gjorde tricket for en de lår tilbage og det så ikke ret hjemmebygget ud og han gav udtryk for at det var minimalt ombytnings arbejde i forhold til en motor der eks. kom fra en helt andet bil.

• #8   16. sep 2010 Jeg har rodet lidt med den motor i en cinquecento. Med punto 75 gasspjæld og lidt polering af overgangen til topstykket kunne den nå omdrejningsbegrændseren i 5.gear
    Eventuelt kan man jo smide en kompresser på den, en Aissin amr 300 (maks 90hk) vil passe fint til den motor

• #9   20. sep 2010 Hvis du vil tune på din 903 ccm og ikke smadre bilen ved at mosle motor rum og vanger så kig med på www.a112.dk

du kan for ca 2000 kr få 15 Hk i din 903 ccm. Hvilket er en effekt forøgelse på 33 procent.

Kommentér på:
Fiat 127!

Annonce