746 visninger
|
Oprettet:
Audi info? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der ved hvad forskellen er på en standart 1,8 turbo med 150 hk og en 1,8 turbo som foreksempel ligger i en tt som har 225 hk.. Det eneste jeg ved er, at der er intercooler i begge sider.
maj 2010
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 442
mar 2005
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 6 Emner: 60 Svar: 2.394
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 5.459
Men der er rimelig stor forskel på lige netop de to mototere du nævner.
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 8 Emner: 53 Svar: 100
apr 2007
Emner: 24 Svar: 1.311
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 8 Emner: 53 Svar: 100
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Den kører udmærket efter en chiptuning til 190-195 hk. Det er der godt nok mange, der kører med uden problemer. En intercooler vil bare være spild af penge - effektgevinsten, når du ikke laver andet ved den, er alt for lille.
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 8 Emner: 53 Svar: 100
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Du kan såmænd også risikere, turboen ryger, når den er helt standard.
Det koster som sagt ikke alverden at skifte turbo på den, med mindre du køber en ny ved VW
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 8 Emner: 53 Svar: 100
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Den koster vel omkring 8.000 ved VW ny, kunne jeg forestille mig. Det kan da kun være billigere andre steder
Mine forældre har lige købt en ny turbo inkl. montering ved VW for 12.000 kr. Men det er så også med en sindssygt dyr timeløn osv.
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 8 Emner: 53 Svar: 100
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 18 Svar: 28
der får den omkring 30-40 hk +
og som i har skrevet om . en ny og større turbo, så ville den gerne komme over de 200 ++
Audi info?