{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Micra projekt hvad gør jeg?? Hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

jeg har en plan om on skaffe en 1,2 motor en nyre model og plande toppen og smide noget skab knast i. Men sådan en motor er ikke nem og opsnuse den skal 1 ikke have gået total langt jo 2 være i en rimlig godstand + jeg skal jo bruge stort set det meste af lednings nettet fra den anden over i min så det skal heller ikke have været så meget fusk tam tam i jo... Gerne lidt hjælp med og finde sådan en..

Så har jeg også leget lidt med måske bare og smide en 1,3 16v i fra en k11 meen så skal jeg hen og svejse ophæng om og den gå nok ikk til syn + den har flere heste end den så må problem tror jeg nok lige... Hælp mig hvad silvan skal jeg gøre nogle ider?????

Mvh Fyr smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Micra projekt hvad gør jeg?? Hjælp...
  • #1   17. nov 2010 Så engang en der havde smidt en 1,6 fra en sunny i en micra men hvor meget der skulle bygges om er uvist.. Men find en 1,2 med karburator den har 6ohk. Mener den med elektrisk dyse og kat kun har 55..

• #2   17. nov 2010 Prøv at ringe til Vejrup autoforretning, han ligger somregel inde med lidt og hvert til gamle nissan'er.

• #3   17. nov 2010 Don A

jah har også hørt noget med noget sunny men ikk så meget..

ser du ligger jeg en med kat og sprøjt i så kan jeg flere heste på end med karburator (har jeg lad mig fortælle)..

Michael B Vejrup autoforretning siger du.. lyder ikk som nogle tosset ide tak smiley

Kommentér på:
Micra projekt hvad gør jeg?? Hjælp...

Annonce