{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Raceland banan
  • #1   25. nov 2010 man får hvad man betaler for, sidst jeg monterede sådan en gik der flere timer med at få den tilpasset, den passede mildest talt af H til.....

  • #2   25. nov 2010 man får hva man betaler for og det er ikke noget du hiver noget effekt ud af ud over look'et på den fram for en ordenlig banan der kan være effekt og hente med de rigtige motor stumper

  • #3   25. nov 2010 Ja okay nederen... mere fordi min gmale banan har flækket flex røret.. så står og skal have en nye en på asap!

  • #4   25. nov 2010 Jeg havde raceland banan på min vr6, den passede udemærket.
    Havde en der gør utroligt meget i tuning af div. motore til at kigge på den(uden han kendte mærket) og han sagde at der var et fint flow i den.
    Jeg fortrød ikke at jeg købte raceland og jeg købte det mærke af et meget anerkendt tysk tunings firma, så det med pris/kvalli kan man ikke altid sige. De fleste dyre mærker tager jo bare ved fordi de bliver kendt og så køber alle der måske ikke har en ide om tuning det mærke uanset pris.


Kommentér på:
Raceland banan

Annonce