{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi outlander tuning
  • #1   27. nov 2010 Du skulle havde køvt turbomodellen fra start

• #2   28. nov 2010 Tak for det brugbare indlæg.

• #3   28. nov 2010 Den er ca. lige så brugbar som dine oplysninger om hvad du forventer,budget,skal det være turbo,eller N/A.

• #4   28. nov 2010 Jeg har en outlander 2.0 benz fra 2004.
    er det mulight at trække flere heste ud af den?
    Og i så fald, hvordan?

Et kompetent svar kunne være:

"glem det, bilen er slet ikke dimensioneret til flere krafter!"

"Hvis jeg var dig ville jeg nøjes med at sætte et sportsfilter på, og nyde lyden"

"Hvis du vælger at eftermonterer en turbo, vil det blive et meget bekosteligt projekt"

At fortælle at man burde have valgt en anden model, er ikke noget jeg kan bruge.
    Da jeg nu har valgt den bil jeg har, kunne det være der var andre der havde erfaringer med mindre/større indgreb, med eller uden succes.

• #5   28. nov 2010 Well, et seriøst spørgsmål, der ville man også oplyse om egne ønsker, og hvor mange penge man havde tænkt sig og bruge....

• #6   28. nov 2010 Jeg tror ikke vi kommer længere her.

Folk forstår ting forskelligt, nogen er snæversynede og skal have meget konkrete oplysninger, andre kan godt filosoferer lidt.

Håber du vil holde dig til at svare på de MEGET konkrete spørsmål fremover, og holde dig fra de lidt mere generelle som mit..
    For mit vedkommende er jeg interesseret i hvad der virker, og hvad der er lovligt. Ikke hvad prisen er.

Som jeg forstår et forum som dette, kan man søge råd og vejledning i øst og vest, specielt hvis man er ny indenfor automobilverden/tuning.

over and out..

Kommentér på:
Mitsubishi outlander tuning

Annonce