{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vild punto power
  • #1   3. dec 2010 På ebay er det masse ting til punto gt

• #3   3. dec 2010 Den har jo smedede stempler ab fabrik smiley Og de rækker bestemt til de 220 hk du går efter.
    Et godt valg af mølle er en Garrett GT2860RS, så har du med sikkerhed let ved at nå de 220 hk.
    Men så er det jo li alt det andet osse som skal ændres......

HansPassatTTDIHald (ex GT ejer)

• #4   4. dec 2010 Kan godt være jeg spørger dum, men hvorfor anbefale en Gt2860RS lader der under optimale forhold kan lave noget der ligner 350 hk...?
    En lader som feks Gt2860r laderen der er rated til ca 300 - 310 hk ville sagtens kunne give de ønskede hk og den laver en del hurtigere tryk!...
    Det er jo en lille motor, så det er ikke helt uvæsentligt

• #5   5. dec 2010 Har før kørt med sådan en fætter, derfor...
    Blandt andet.

HansPassatTTDIHald

• #6   6. dec 2010 Okay, den er bare rimelig meget overkill med det effektønske, i forhold til det turbolag han kommer til at opleve.
    Vil klart mene at Gt2860r eller MINDRE sagtens kan gøre det for ham. der får han en del mere kørbar motor

• #7   6. dec 2010 Er næsten enig. Dog ved jeg af erfaring, at når man først har de 220 hk, så vil man ugen efter gerne have mere smiley så er muligheden der jo meget let.
    Selv med en GT2871RS kan den blive relativt kørbar, men så er vi ude og lege rigtig meget med tingene. Har osse kørt med sådan en fætter en overgang.

HansPassatTTDIHald

• #8   6. dec 2010 Okay det er også fair nok, og jeg ved også selv af egen erfaring at mere vil have mere, meeeeen, sådan en gt2871 lader er bare en af de allerværste ladere man kan få fat i... de spooler rent ud sagt af lort og de er ikke særligt effektive. en større lader som feks Gt3071r er meget mere "frisk" at køre med, hvorimod Gt2871 føles meget sløv og doven i forhold til.

• #9   6. dec 2010 Nu har jeg ikk været over 2871´eren, da der ikk var plads til noget større fysisk.
    Havde hjælper iform af antilag system, og tændingsforstærker (eller hvad det kaldes) for at skyde gang i den, belastende system at køre med by the way i hverdagen, så den kom da "rimelig" tidlig.
    Har ej papirerne på det mere da bilen er solgt... men eller ku du have set at en stor lader på en lille maskine virker fint.

HansPassatTTDIHald

• #10   7. dec 2010 er skam helt klar over at "stor" lader på lille maskine sagtens kan virke fint... det jeg ville frem til var blot at lige præcist gt2871 laderne er helt ekseptionelt sløve og dovne i det... og at man så ville få mere ud af at montere gt3071r lader (hvis den fysisk kan være der)

Kommentér på:
vild punto power

Annonce