Flækket slange. Hvilken? {{forumTopicSubject}}
Skulle en tur til KBH i går. Men da jeg nåede til piberhus begyndte bilen at ryge voldsomt meget. Min første tanke var at den enten var kørt tør for olie eller toppakningen var røget. Jeg slukker så motoren og lader den køle af. Da jeg starter den igen går der ikke 2min så begynder den at ryge igen. Der er dog sradig vand på køleren og olie på.
Da jeg så får fragtet bilen hjem opdager jeg at en slange har fået et rimelig stort hul. Men nu er spørgsmålet bare, hvilken en er det. Har ikke skide meget forstand på det, men skal prøve at forklare:
står man foran bilen er slangen over i højre side. Den sidder fast på en studs på motorblokken (Lige under termostateten tror jeg nok) og så ser det ud til at den går ind i bilen. Har lagt et billed i mit galleri af hvor slangen sidder.
Selvom motoren er varm, er der ikke noget tryk på kølervandet, dvs. man kan tage låget af til bandet uden der sker noget.
Håber i kan hjælpe. I kan evt tilføje mig til messenger hvis det er nemmere: Marcus@Mejborn.net
sep 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 97
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 1.335
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 8 Emner: 274 Svar: 998
jan 2005
Har luge prøvet at hælde 1liter vand på, men det drypper kun lidt. Den begynder dog stadig at ryge, selvom der er vand på.
Kan det være en vakuum slabge der gør at vandet ikke kan komme ordentligt rundt?
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 3.431
jan 2005
Håber i kan komme med et konkret svar. SKulle nemlig gerne have den lavet senest i morgen!
Flækket slange. Hvilken?