{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  effektforøgelse
  • #2   14. dec 2010 De kan blive meget dyre, for når det er over 20% er det ikke bare "at betale".

    Nej over 20% skal lortet godkendes, og derefter kommer der evt afgift oveni.


  • #3   14. dec 2010 har prøvet at kikke på skat.
    ja ved godt den skal godkendes og det skulle ikk blive noget problem men det var bare hvad sån noget kunne koste i afgift


  • #4   14. dec 2010 dkst er de eneste som ved det, ingen kan jo vide hvad de synes

  • #5   14. dec 2010 Jeg har haft en del med afgift at gøre da jeg skulle tune min Sigma med 100 hk..

    Det er sådan at mansiger at hvis et firma skal gøre det så koster det som tmmelfinger regl 1000 kr pr. 1 hk. at få det lavet..

    Hvis du har forøget den med 100 hk så prøver de at finde en bil magen til med samme type heste kræfter. så som en stor bror til din bil eller noget i den dur. Så kigger man på ny prisen imellem din bil fra ny og en bil samme mærke som svare til de forandringer du laver som ny og prisen derimellem plejer at være den afgift du skal betale..

    Mener helt sikkert det er sådan det høre hjemme..

    Det er skatte regler, men så kommer reglerne for om du kan godkendes med bremser osv. det er en anden snak..


  • #6   14. dec 2010 Kan ikke se en bil magen til med ca. 270 hk fra ny kun 3000GT twin turbo med 286 hk men tror jeg nu ikke de går efter, men ja prøv at se hvad det kommer til at koste..

    Kunne forstille mig du skal af medmåske 40.000 kr bare rent gæt på 26 hk..


  • #7   14. dec 2010 Hvordan vil du finde 33%

Kommentér på:
effektforøgelse

Annonce