{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Honda Civic Motor Lampe Lyset. Hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en honda civic fra 91 (årg. 89-91)
Min motor lampe begynder at lyse på Random tidspunker mens jeg køre.
Når lampen lyser køre bilen ikke optimalt (Den kan ikke komme over 3.000 omdrejninger)

Har skiftet Lampesondon + Styreboksen. Hvad kan det være ??

Hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Civic Motor Lampe Lyset. Hjælp!!
  • #1   29. dec 2010 Du kan jo starte med og udlæse fejlkoder, istedet for bare skifte fra en ende af

• #2   29. dec 2010 har haft den hos honda . De har skriftet lampesonden og de sagde at det eneste det så kunne være var den styreboks. De har kørt fejlkode på den og kunne intet finde...

Har ingen ide om hvad det kan være for de 2 ting de sagde det kunne være var det ikke og nu har de ingen anelse om hvad det nu kunne være.

• #3   29. dec 2010 Prøv og skriv på Honda Klub danmark

• #4   29. dec 2010 Når motorlampe lyser, er der med 100% sikkerhed lagt en fejlkode, hvis de ikke magter og udlæse den, bør du nok finde et andet værksted

• #5   29. dec 2010 Det er et autoriseret honda værkssted.. De burde da kunne ordne lortet?

Er det noget man kan klare selv måske ? Og er det til at fatte når man er 19 år og ikke rigtig har rodet med biler før ?

Hvilke værksted foreslår du jeg tager ud til?
    mener bare.. Når dem som "burde" have forstand på det ikk kan finde ud af det.. Hvem fanden kan så ??

• #6   31. dec 2010 Hvis det er en periodisk fejl så forsvinder fejlkoden igen på de gamle Honda styrebokse, der var ikke hukommelse på.

Du skal udlæse fejlkoden selv, når fejlen er der, og inden du slår tændingen fra igen.

Det er ret nemt, du skal bare løfte gulvtæppet og tælle blinkene i "øjet" i styreboksen.

Google det hvis du ikke ved hvordan.

Det plejer at være strømfordeleren der laver den slags fejl, men udlæs fejlene før du lader Honda tage røven på dig igen.

Kommentér på:
Honda Civic Motor Lampe Lyset. Hjælp!!

Annonce