{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

chip tuning {{forumTopicSubject}}

Hej alle bil nørder smiley

Jeg har en peogeot 307 2.0 HDI 90 HK, som jeg godt kunne tænke mig og chip tune, den måde jeg har hørt man kan gøre det på er ved og købe en tuningsbox og sætte til motoren hvor den så skulle kunne give omkring 20-30 % mere i form af HK, NM, Men er det noget motoren vil tage skade af hvis man gør det på den her måde, eller findes der bedre metoder til og chiptune.

Hvor vil man evt kunne finde sådan en tunings box henne af?

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chip tuning
  • #1   2. feb 2011 Har selv ejet en Pug magen til. Her monterede jeg en boks fra www.landberg.dk med et yderst tilfreds stillende resustat.
    Der var en mærkbar effekt forøgelse samt meger minimal ekstra røgudvikling. Den boks jeg havde kunne justeres i forskellige effekt trin. Ring evt. og få en snak med Thomas Landberg, han er yderst professionel og ved hvad han laver - og så er han oveni en rigtig guttermand der forstår indbegrebet af god gammeldags service.

    Du kan se flere detaljer på hans side. Men lad nu være med at købe en "billig boks" af en tvivlsom kvalitet, nettet vrimler med pis og kanel.

    Motoren tager ikke skade, men selvfølgeligt vil de ekstra kræfter (afhængig af hvordan de udnyttes) jo ubehjælpeligt slidt lidt mere på driv linje samt kobling.


  • #2   2. feb 2011 Hvis bare alle kunne hjælpe lige så godt som Jan...

    Det var da et svar man kan bruge til noget...

    ...bare for lige at rose Jan...skal man jo også huske:-P

    Og enig...køb ikke de billige bokse, købte én til 700dkk...den leverede jeg tilbage igen...det spillede simpelthen ikke...

    Og har også kun hørt godt om Landberg...


  • #3   2. feb 2011 rh motorsport..

  • #4   2. feb 2011 rh motorsport

  • #5   2. feb 2011 Landberg.dk ingen tvivl om det og slet når der er tale om diesel tuning. Der er han knald dygtig..

    Rune


  • #6   2. feb 2011 Jamen tak, desværre er flertallet af indlæg herinde præget af dumme svar. Landberg tunede også efterfølgeren til Pug'en en Octavia .. Og det duede sgu også bare til 7 kokkehuer. Men Shit jeg staver sgu som vinden blæser idag hvis du bestiller en boks skal du lige tjekke om din bil har motorstyring fra Siemens eller Bosch - der er forskel på de to. Hvis du er i tvivl om hvilken så kontakt lige Thomas. Engang var der en guide på hans side om hvordan man så forskel .. Har ikke tjekket om den stadigt er der.

  • #7   15. feb 2011 har også en 307 hdi 90 hk, er sådan en ret sløv når den ikke er chippet?

Kommentér på:
chip tuning

Annonce