{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

HJÆÆLP MIN PUG {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. jeg ved ikke lige hvad det er men. min pug den køre ikke så godt når jeg giver får hurtig gas, det som om den vil gå ud, altså den prutter når jeg trykker lidt får meget på speedern. tror i det fordi jeg har hul i mit udstødning. eller er det fordi jeg har kørt får længe med minimum benzin??+

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆLP MIN PUG
  • #1   2. feb 2011 Du skal nok fylde benzin på smiley

ellers så prøv at give dine tændkabler noget fugt uddrivende spray

• #2   2. feb 2011 nej nej der er sku fuld tankt. det jeg ment men minimum benzin. det var fordi jeg skulle se hvor meget den kunne køre på en hel tank fuld. så mån ikke det er alt det snavns fra bunden af tanken, eller måske udstødningen der også kan gøre det

• #3   2. feb 2011 det burde ikke have noget at sige, der er ikke sket noget på mondeoen smiley

men prøv det med tændkablerne smiley

• #4   2. feb 2011 Udstødningen burde ikke have nogen indflydelse, medmindre hullet er før lambdasonden? Men det kan godt tænkes, at der er suget lidt slam op fra bunden af tanken.. Ellers vil jeg også råde dig til at gå tændingssystemet igennem - på et tidspunkt kom jeg ved en fejl til at give min 3 gange undervognsvask.. Det var den ikke så glad for, og der kørte den kun på 3 cyl. når jeg gav lidt gas! Men der fandt jeg ud af, at der lå noget vand ved det ene tændrør, og da jeg fik blæst det væk, kørte den fint igen!

Kommentér på:
HJÆÆLP MIN PUG

Annonce