{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chiptuning af 206 1.6 s16
  • #1   20. mar 2011 Vil du chippe en bil uden turbo ??

• #3   20. mar 2011 at chippe din 206 vil ikke give nogen nævneværdig effekt forøgelse, det skal dog siges at hvis det er en professionel chip kan du få en øget speeder respons, åbent filter og noget sportsudstødning, knaster og portet top, banan skrald, men det er meget dyrt og du får ikke det vilde ud af motoren men du er nok af med 15k bare for delene, og du henter måske hvis du er heldig et sted mellem 10-15hk, sælg bilen og få en med tryk

• #5   20. mar 2011 ok tak skal i have

• #6   20. mar 2011 "Vil du chippe en bil uden turbo ??"

Hvad er der nu galt med det? En BMW 320i E36 får ca. 15-18 hk, det er maksimum 120 kr. pr. hk. En Volvo 2.4 140 hk's får 188 hk.

Det er en forbandet myte, at sugebiler ikke kan chippes med fordel, særligt når det er de samme tosser, der kun ser på hestekræfterne og ikke speederrespons, momentforløb, længere på literen m.m.

• #7   20. mar 2011 ÷ CCWhore - Verdens fedeste fælg ÷ : Det er jeg kræftedeme da godt klar over .... jeg spurgte da ozo kun for at høre ham til om der var andre planer med bilen ..... (knast, filter, udstødning osv )

Og man hiver sgu ikke 48 hk ud af en Volvo-motor på 2.4 l uden at gøre andet......

Og selvfølgelig kan en sugemotor chippes men så ville jeg nok hellere kalde det for en ''optimering'' af netop de ting du nævner ..... så det var hverken for at være nedladende eller Brian-smart men blot for at høre om planerne for bilen...

• #8   20. mar 2011 Det er muligt, men det skrev du jo absolut intet om smiley

Og, ehm, read it and weep:

http://sv.bsr.se/products/t956/

smiley

• #9   20. mar 2011 "Og selvfølgelig kan en sugemotor chippes men så ville jeg nok hellere kalde det for en ''optimering'' af netop de ting du nævner ..... "

Undskyld mig, men fordi der ikke er ladetryk at forholde sig til, så betyder det altså ikke, at du ikke kan stille på de samme parametre som fx tænding, på en bil uden turbo og samtidigt få en effekt ud af det.

• #10   20. mar 2011 HAHA ... det er jo ikke 48 hk mere ... men kun 41 hk mere ;-D

Og den sidste fatter jeg ikke lige ..... men det jeg mente var at når man chipper en sugemotor skal man som regel regne med de 5-10 % effektforøgelse , men derudover får man en noget bedre speederresponse, bedre benzin-økonomi, bedre moment og man kommer af med ''huller i optrækket'' smiley ... er vi enige , mester

• #11   21. mar 2011 Jeg har skruet 1600 challenge i mange år nu på sådan en motor og 150 hk kan du uden problemer få

i vores klasse måtte man kun udskifte udstødning fra kat og bagud,
    chip og luftfilter skal være i org. kasse.

Hilsen Andrè Kjøller

Kommentér på:
chiptuning af 206 1.6 s16

Annonce