{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

hopa tunings boks {{forumTopicSubject}}

jeg har en hopa tunings boks til min transporter T4 2,5 TDI,.
som bare skal sættes imellem stikket til motorstyringen. men der sidder 2 små skruer på den hvor man muligvis kan juster brændstof og tænding eller tryk ??? er der nogen der ved mere om dem eller har prøvet dem.
Eller om det er muligt at få boksen til at samarbejde med en computer så man EVT kan juster den vej igennem.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hopa tunings boks
  • #1   5. maj 2011 jamen det er vel som de fleste andre bokse. det er faktisk bare en variabel modstand, jo mere du drejer jo mere modstand laver boksen og jo mere diesel smider den ind, så skal du sikkert dreje til motorstyringen melder fejl, og så et hak tilbage. den anden du kan dreje kan være trykket, som kan justeres med de nye bokse. der er slet ikke tænding på en diesel bil, så det kan du være sikker på det ikke er.

• #2   5. maj 2011 .

• #3   5. maj 2011 ja ups mente indsprøjtningstidspunktet. men ved du noget om hvad effekt man kan hive ud af sådan en fætter på en god dag. eller om man kan juster den så den kommer til at køre mere økonomisk. med hensyn til omdrejnings område.

• #4   6. maj 2011 jeg vil tro du kan hente omkring 30 hk alt efter om den kan justere tryk, men jeg tvivler på du kan få bedre økonomi, da du konstant vil køre med overskud af diesel. økonomi handler om at magre ud hvor man kan og kun give mere ved behov.

Kommentér på:
hopa tunings boks

Annonce