BMW m50 konvertering til m3 spjældhuse {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er ved at bygge m3 3.0 ITB spjældhuse på mit 3.3L m50 motorprojekt.
Jeg vil gerne køre med 6 åbne filtre, altså et på hvert spjlæd. Så opsætningen skal vel være noget i stil med når de køre med "trumpeter" på spjældhusene i mortorsporten (helt uden filter hvor du kan se spjældet).
Luftmængde måler er ikke problemet, men hvad med slanger til tomgangsmotor osv der normalt går op i indsugningsmanifolden.. Er der nogen der ved hvordan det skal gøres eller kender nogen der selv har gjordt det? Eller evt har nogle manualer fra et debilassystem der kan bruges til noget? Håber nogen kan hjælpe
mvh..
jun 2003
Følger: 40 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 9 Svar: 439
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=32987
jul 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 47 Svar: 3.480
Du kan se på den dbilas hvordan det sidder efter spjældene.
http://images.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/731198_l.jpg
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.384
feb 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 36
Carsten P Sorry men for mig ser det altså ud som om at alle tre slanger sidder på indersiden af spjældet?
Mads P Hva mener du? Hva vil du gøre med en flange andet end at skrue den på?
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.384
feb 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 36
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.384
feb 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 36
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.384
feb 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 36
BMW m50 konvertering til m3 spjældhuse