1.214 visninger
|
Oprettet:
Turbosmark - E-boost **HJÆLP** {{forumTopicSubject}}
Hey BG..
jeg har købt mig et Turbosmart e-boost ur.
- men jeg kan ikke finde ud af og sætte det til.
hvad skal port 1- 2 - 3 til ?
Håber i kan hjælpe mig !!!!!
_____________________________________________
det jeg ikke forstår, er bare hvis jeg ændre på SP1 bliver trykker ikke ændret
SP1 - 00 = 1,00 bar
SP1 - 60 = 1,00 bar
der er ingen ændrering. trykket er det samme... udanset hvad jeg ændre SP1 til ;( !!!
hvad kan det være ?
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Emner: 8 Svar: 971
Er det intern wg med actuator dåse eller er det ekstern?
hvis det er ekstern, kører du så med vacum slange i top af wg også? (for præcis styring af tryk)
En af grundende til at trykket ikke ændrer sig kan være at din fjeder er hård.
Dvs du skal op og køre højt SP1 procent før den begynder at lave mere tryk.
en anden grund kan være forkert sammensat trevejsventil system
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Emner: 8 Svar: 971
Port 3 til turbotryk/trykrør/trykside.
Port 2 Skal sluttes til bunden af den eksterne wg.
Port 1 Ventiler ud i det fri.
Hvis du kører med ekstern wastegate og BRUGER den øverste del af wastegaten i dit system, skal det sættes sådan her til:
Port 3 Ventiler ud i det fri..
Port 2 Til Toppen af wastegaten.
Port 1 Slangen skal gå ned i et T-stykke og derfra skal de to slanger videre til turbotryk/trykrør/trykside og den anden skal i bunden af Wastegaten.
Hvis du kører intern wastegate med actuator, skal det sættes sådan her til:
Port 3 til turbotryk/trykrør/trykside
Port 2 Til Actuator
Port 1 Ventiler ud i det fri
Hvis det er sat sådan her til, skulle det gerne virke.
Hvis ikke, så prøv at sætte SP1 højere op... bare bliv ved indtil den laver tryk.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Emner: 8 Svar: 971
Prøv at gå ind og find den der hedder OBS.. og se om den er sat til 1 bar eller der omkring..
For hvis den er det, så skal den sættes op!
Det er et sikkerhedssystem, hvor man sætter et max tryk den må/kan opnå..
Bare en mulighed.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
Port 3 Ventiler ud i det fri..
Port 2 Til Toppen af wastegaten.
Port 1 Slangen skal gå ned i et T-stykke og derfra skal de to slanger videre til turbotryk/trykrør/trykside og den anden skal i bunden af Wastegaten.
den har jeg
men min OBS ligger på 1,5 bar. og jeg laver kun 1 bar....
og selv om min SP1 99 er trykket på 1 bar'
hvad kan jeg at gjordt mer forkert, end det du allerred du har skrevet ?...
tak for hjælpen end til videre
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Emner: 8 Svar: 971
og at den så lukker ned.
Du er sikker på at wastegaten ikke er defekt/samlet forkert eller et eller andet?
Hvordan leverer den ladetrykket... er den doven og sløv med lag, eller er den normal og så agressiv den burde være, men bare ikke kommer højere end 1 bar?
Det er sku svært når man ikke står med det fysisk...
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
- jeg står med den der ADVANCED FUNCTIIONALITY ( du kan hente den på deres hjemme-side)
over boost shut down -> number of set point -> number af cyl -> scale -> bar graph -> alarm -> led1->led2-> auxilary output-> delayed switching-> correction factor-> rpm set point -> pin -> serial number . og så skla solenoid cycle komme men det gør den ikke den springer den bare over og går til zero gauge -> reset->end
( det jeg lige har skrevet er de menuer det komme, hvis du trykker mode og op, knappen på samme tid.)
hvad kan det være at Solenoid cycle ikke kommer frem ? ? ? ?? ???? ??
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Emner: 8 Svar: 971
Det er ikke noget jeg umiddelbart kender eller har brugt.
Turbosmark - E-boost **HJÆLP**