{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Turbosmark - E-boost **HJÆLP** {{forumTopicSubject}}

Hey BG..

jeg har købt mig et Turbosmart e-boost ur.

- men jeg kan ikke finde ud af og sætte det til.

hvad skal port 1- 2 - 3 til ?

Håber i kan hjælpe mig !!!!!

_____________________________________________

det jeg ikke forstår, er bare hvis jeg ændre på SP1 bliver trykker ikke ændret

SP1 - 00 = 1,00 bar
SP1 - 60 = 1,00 bar

der er ingen ændrering. trykket er det samme... udanset hvad jeg ændre SP1 til ;( !!!

hvad kan det være ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbosmark - E-boost **HJÆLP**
  • #1   23. maj 2011 hvilken slags wastegate kører du med.?
    Er det intern wg med actuator dåse eller er det ekstern?
    hvis det er ekstern, kører du så med vacum slange i top af wg også? (for præcis styring af tryk)

    En af grundende til at trykket ikke ændrer sig kan være at din fjeder er hård.
    Dvs du skal op og køre højt SP1 procent før den begynder at lave mere tryk.
    en anden grund kan være forkert sammensat trevejsventil system


  • #2   23. maj 2011 Hvis du kører med ekstern wastegate og KUN bruger den nederste studs på wg, skal det sættes sådan her til:

    Port 3 til turbotryk/trykrør/trykside.
    Port 2 Skal sluttes til bunden af den eksterne wg.
    Port 1 Ventiler ud i det fri.

    Hvis du kører med ekstern wastegate og BRUGER den øverste del af wastegaten i dit system, skal det sættes sådan her til:

    Port 3 Ventiler ud i det fri..
    Port 2 Til Toppen af wastegaten.
    Port 1 Slangen skal gå ned i et T-stykke og derfra skal de to slanger videre til turbotryk/trykrør/trykside og den anden skal i bunden af Wastegaten.

    Hvis du kører intern wastegate med actuator, skal det sættes sådan her til:

    Port 3 til turbotryk/trykrør/trykside
    Port 2 Til Actuator
    Port 1 Ventiler ud i det fri


    Hvis det er sat sådan her til, skulle det gerne virke.
    Hvis ikke, så prøv at sætte SP1 højere op... bare bliv ved indtil den laver tryk.



  • #3   23. maj 2011 Noget slår mig da lige pludseligt...!

    Prøv at gå ind og find den der hedder OBS.. og se om den er sat til 1 bar eller der omkring..
    For hvis den er det, så skal den sættes op!
    Det er et sikkerhedssystem, hvor man sætter et max tryk den må/kan opnå..
    Bare en mulighed.


  • #4   23. maj 2011
    Port 3 Ventiler ud i det fri..
    Port 2 Til Toppen af wastegaten.
    Port 1 Slangen skal gå ned i et T-stykke og derfra skal de to slanger videre til turbotryk/trykrør/trykside og den anden skal i bunden af Wastegaten.

    den har jeg smiley

    men min OBS ligger på 1,5 bar. og jeg laver kun 1 bar....

    og selv om min SP1 99 er trykket på 1 bar'

    hvad kan jeg at gjordt mer forkert, end det du allerred du har skrevet ?...

    tak for hjælpen end til videre


  • #5   23. maj 2011 Og du er sikker på at den ikke når at komme op og ramme din OBS grænse?
    og at den så lukker ned.

    Du er sikker på at wastegaten ikke er defekt/samlet forkert eller et eller andet?

    Hvordan leverer den ladetrykket... er den doven og sløv med lag, eller er den normal og så agressiv den burde være, men bare ikke kommer højere end 1 bar?

    Det er sku svært når man ikke står med det fysisk...



  • #6   23. maj 2011 ja, jeg er sikker på at, jeg har samlet det rigtigt

    - jeg står med den der ADVANCED FUNCTIIONALITY ( du kan hente den på deres hjemme-side)

    over boost shut down -> number of set point -> number af cyl -> scale -> bar graph -> alarm -> led1->led2-> auxilary output-> delayed switching-> correction factor-> rpm set point -> pin -> serial number . og så skla solenoid cycle komme men det gør den ikke den springer den bare over og går til zero gauge -> reset->end

    ( det jeg lige har skrevet er de menuer det komme, hvis du trykker mode og op, knappen på samme tid.)

    hvad kan det være at Solenoid cycle ikke kommer frem ? ? ? ?? ???? ??


  • #7   23. maj 2011 Seleonoid cycle? hvad vil du med den?
    Det er ikke noget jeg umiddelbart kender eller har brugt.


Kommentér på:
Turbosmark - E-boost **HJÆLP**

Annonce