{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af blow off
  • #2   9. jun 2011 må man være dum og spøre om hvorfor


  • #4   9. jun 2011 vakum kan jeg tag det forand tilbageslags ventilen til breamse forstærkern

  • #5   9. jun 2011 Ja det skal du smiley

  • #6   9. jun 2011 Din turbo racer rundt med meget stor hastighed for at pumpe luft og skabe et overtryk til indsugningen på motoren.

    Når du så lukker spjældet mellem turbo og indsugning bliver luften bremset hårdt op og vil opbygge et overtryk foran spjældet.

    Dette overtryk vil hurtigt forsøge at slippe tilbage gennem turboen som så igen bliver bremset meget hårdt op og måske give en kalkun lyd fra sig.

    Når du så ex. har skiftet gear og giver gas igen skal du først spole turboen op i hastighed igen og få den til at flytte en masse luft frem gennem systemmet igen så du kan lave mere udstødningsgas så så hjælper turboen igang igen og så vidre og så vidre.......
    HUSK AT DU IKKE KAN LAVE LADETRYK UDEN EN MASSE LUFT!

    Har du en STOR BOV som sidder foran spjældet vil denne åbne når du lukker spjældet og den lukker så overtrykket ud her så det ikke begynder at bevæge sig tilbage til turboen.
    Det er jo klart at turboen med det samme du lukker spjældet begynder at tabe fart da der ingen udstødnings gas kommer, men den vil ikke falde så hurtigt i fart og du vil i lidt tid have en ikke ubetydelig mængde luft til at bevæge sig frem mod dit spjæld.
    Når du så åbner igen efter et gearskif vil du have flere omdrejninger på turboen og noget luft som stadigvæk bevæger sig mod din indsugning.....
    Husk på at denne luft bevæger sig med sindsyg høj hastighed....

    Hvis du køre med meget højt ladetryk så kan denne opbremsning af turboen også slide lidt....
    For at en bov skal virke skal den være meget stor


  • #7   9. jun 2011 har en blow off fra biltema

Kommentér på:
montering af blow off

Annonce