{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måle Ur.
  • #1   15. jun 2011 Er du sikker på det ikke er VANDtemp du allerede har? og ikke Olietemp..

• #2   15. jun 2011 Til olietryk skal du have en sandwich plate som sidder under oliefilteret. Det samme gør sig gældende hvis du skal have olietemp.

Prøv at ring til Nipponpower og spørg om priser. Der købte jeg mine depo racing ure (tjek evt. profil) og de er fede. Der medfølger urholder med skygge osv.

• #3   15. jun 2011 der er så vidt jeg husjer en ubrugt udgang i toppen af din olie filter konsol hvor du kan ta olietryk . olietemp har du som du selv siger i MFA og vandtemp hvorfor ikk nøjes med det org instrument det viser ganske nøjagtigt.

så ingen grund til sandwich plates osv osv der er udtag på den org oliefilterkonsol.

• #4   15. jun 2011 Mads B i en Golf 3 Gti 16v er der olietemp i bordcomputeren smiley

• #5   15. jun 2011 Det med vandtemp var også bare for at få det vist i tal fordi der er så mange forskellige meninger om hvor langt op den må gå. men nej der sidder føler i alle 3 huller på oliefilterkonsollen.

Men det var også mere hvad mærke man skulle købe så man får noget der viser rigtigt.

Kommentér på:
Måle Ur.

Annonce