{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

chiptuning golf 5? {{forumTopicSubject}}

hej BG

vil gerne prøve og ha min golf chippet, da jeg synes den har utrolig dårlig brændstof økonomi.. jeg skal køre ekstremt pænt for at få den ned 16 km/l. og var i dag ude og prøve en 2,0 140 hk. Golf 5 og den køre jeg 19 i når jeg kører på samme måde..

men nok om det..

er der nogen af jer der har god erfaring med nogen firmaer der chipper dem, altså ikke en boks man sætter i, men hvor de går ind og redigere den i computeren..?

håber i vil være behjælplige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chiptuning golf 5?
  • #1   1. aug 2011 rh motorsport eller Kim Ritterbusch(Rittersport) fra hadsund

  • #2   1. aug 2011 tak for svar smiley ham vil jeg lige prøve og ringe til imorgen, det ser os rimelig billig ud..

  • #3   1. aug 2011 Hvis du ikke kan køre mere end max 16 km/l i en 1.9 TDi så kan du enten ikke finde ud af at køre dieselbil eller også er der noget galt med bilen. Du burde uden problemer køre 19-20 km/l i sådan en bil. Du får flere HK og bedre træk med en økochip, typisk omkring de 130 HK på en bil som din, men det giver ikke automatisk et meget bedre forbrug. Det kommer meget an på kørestilen.

  • #4   1. aug 2011 tja.. ved ikke om det kan havde noget med dækmonteringen at gøre? kører med 225/45 R17

    men den kører altså ikke mere.. kan klemme den op på 18 km/l hvis det er en 100% lige vej, med nærmest ingen sving.. og 100 km/t timen.


Kommentér på:
chiptuning golf 5?

Annonce