{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 motorskift
  • #1   9. aug 2011 125hk og nej den passer ikke i smiley

• #2   9. aug 2011 Der skal også betales ny afgift smiley
    der skal vel laves nye motorophæng, motorskift og ledningsnet som minimum?
    Behold du bare din 1.8 8v smiley

• #4   9. aug 2011 Bare nøjes med og ligge en 2.0 gti 8v motor i, i stedet for det andet. a hvad jeg ved, skal der helt andet motorophæng og diverse andre ting.. Nu må jeg ærligt indrømme jeg ikke er sikker på dette, men hvis du tager en motor for en golf 4, så hvis jeg ikke husker ved siden af, skal du så ikke osse havde trækakslerne/kødbenene fra en golf 4 os ?

• #5   9. aug 2011 det er umuligt og for dumt og for dyrt!

så hellere sælg din golf 3 og køb en golf 4 1.8 20 v det er billigst!

du skal ændrer alt hvad der hedder motor, styrbox, trækaksler, gearkasse, forbro, bremser, kabliber osvosv osv

• #6   9. aug 2011 hvis du finder en 20v ADR kan den godt bygges om til golf 1 2 3 da alle bolthuller er på blokken til montering af dine ophæng fra golf 3 motoren . du skal samtidig ha gearkasse med over kobling fra din g3 motor . du kan ikk rbuge tænding eller noget som helst fra 20v sådan uden videre ..

der er satme meget arbejde i få det til at spille det sikkert .. men det kan lade sig gøre .. find en 1,8gti 8v fra golf 2 gti årg 88-91 den passer ledningsnet med din golf 3. og er lovlig inden for 20% reglen også da den har 107hk

Kommentér på:
Golf 3 motorskift

Annonce