614 visninger
|
Oprettet:
Hjælp mi16 tuning suge hk {{forumTopicSubject}}
hej
jeg står og skal ha bygget sådan en motor til noget motorsport
jeg skal bruge den gamle 1,9 mi blok
krumtap er fri dog maks 1999ccm
må bore cylinder/foringer op 1 mm over std mål
ellers er næsten alt andet frit, har i nogen gode ideer/fif til hva der skal laves
kan man ta toppen fra en 206 Rc eller 306 gti og ligge på en mi16 blok?
Høre gerne fra hva i andre har lavet ved jeres motor osv
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 9 Svar: 86
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 9 Svar: 86
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 557
apr 2003
Følger: 85 Følgere: 82 Biler: 7 Svar: 1.380
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 174
og rasmus, den har org banan på
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 9 Svar: 86
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 557
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 174
men thorben læs lidt på den side jeg linkede, der er rigtig meget god info. mindes også der står lidt om man skal bruge andet topstykke. og så vidt jeg husker siger han at det orginale mi er helt fint.
maj 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 2.259
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Så er du så godt og vel på den anden side af 200 hk.
Been there, done that med min forhenværende 205MI16.
maj 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 2.259
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Det er der da noget om
maj 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 2.259
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
maj 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 2.259
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Derimod fyrer man dem af fra kold, så ryger de direkte i helvede.
Min omtalte 205MI16 kunne jeg selv ikke kvæle, men næste ejer præsterede at kvæle en perfekt motor på 14 dage.
Og jeg har bestemt ikke kørt kællinge kørsel i mine Peugeot´er.
Hjælp mi16 tuning suge hk