1.073 visninger
|
Oprettet:
Hvilken banan: 4-2-1 vs. 4-1....? {{forumTopicSubject}}
Har læst at en 4-2-1 giver bedre bundtræk i mellemområdet mens en 4-1 giver mere i de høje omdrejninger.
Nogen der kan be- eller afkræfte det?
Endvidere har jeg fundet en manifold hos Carlab til 2000,- af ukendt fabrikat.
Er den noget værd i forhold til en Supersprint som jeg kan få for 3500,- på en anden side?
Hænger ydelse og pris sammen?
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 27 Emner: 371 Svar: 1.955
og pris og kvalitet høre sammen i den grad ja..
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.292
maj 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 2.259
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.292
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.250
I øvrigt betaler man også alt for meget for mærket i sig selv, når man køber Supersprint. Det er ikke fordi den er næsten dobbelt så god.
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.292
Så ved ikke om jeg bare skal holde mig til den billige?
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.250
Du vil altid bagefter komme til at stå med en følelse af, at du aldrig skulle have brugt pengene på tuningen, men i stedet have solgt bilen med det samme og købt en ESI eller VTI i stedet. Det vil kunne gøres til samme pris hvis ikke billigere.
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.943
jeg har en 4 i 1 til min vitec den købte jeg på ebay til en fornuftig pris i rustfri
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.292
Har ikke købt bilen endnu, men regner med at gøre det i dag. Men havde faktisk også en VTI'er i sigte, men den er jo lige lidt dyrer på alle måsder og slet ikke lige så fed som den 1.5 i ls'er jeg regner med at købe. Men kører rimelig langt på arbejde hver dag så må hellere være lidt fornuftig også desværre
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.292
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.250
Tænk på, at den måde, en VTI er dyrere på, vil mange gange blive opvejet af alle de tuningsdele, du har tænkt dig at smide på. Vi snakker jo allerede nu 15-20.000 som minimum med udstødning, knaster og indkøring. Den merpris kan man sagtens betale udgifterne til en VTI for - og så har du nok ca. 50 hk mere.
Mit råd er, at du skal droppe den sløve 1.5'er, hvis du alligevel gerne vil have en hurtig bil. Så er netop den motor slet ikke noget for dig, for den er dømt til at være sløv.
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.292
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.250
Mit råd er fortsat, at enten lader du din 1.5'er være standard eller også køber du en VTI. Det er 100 % spild af penge at tune den. Du vil få mere ud af at gå i byen for de penge
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.943
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.250
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 80 Biler: 1 Emner: 41 Svar: 1.132
Glem alt om at tune 1,5'eren.
Gør det rigtige, start med en VTI'er.
Det er billigere i længden.
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.041
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.041
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.943
kan du så ikke lige fortælle mig hvorfor det koster mindst lige så meget med turbo som med sug for at hente de samme hk
Hvilken banan: 4-2-1 vs. 4-1....?