{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip i bil ??
  • #1   11. okt 2011 Det koster 500 kroner og du får ca.450 heste

• #2   11. okt 2011 ja ok tak for det knold

• #3   11. okt 2011 et skud ville være 3500-5500 for chip og indkøring. alt efter chip.
    og du kan nok hente 20-30 heste på det, og nok 65+nm.

det er bare et skud ud fra hva man ellers ser, og hører på tdi biler smiley

• #4   11. okt 2011 280hk Galant VR4 til salg * - Bestilt os lige sån en til mig smiley

• #5   11. okt 2011 tak for det rasmus det kan man da bruge til noget

• #6   11. okt 2011 hvis du kaster dig ud i det.. så snak med Landberg, der kan du få en Tuningsbox så du kan sætte den tilbage til standard ved service / syn...

fordelene er jo en klart forbedret ydeevne og måske endda lidt mere økonomisk bil

generelle ulemper:
    garanti på bilens motor frafalder
    forsikring kan give problemer hvis det opdages ved et uheld
    problemer ved syn

punkt 1 og 3 kan slettes hvis man snupper en u-tune løsning fra landberg smiley

• #7   11. okt 2011 glemte naturligvis at nævne at det jo slider mere på bilens dele generelt da belastningen stiger, men det afhænger jo meget af hvordan kørslen også er

• #8   11. okt 2011 Hvor gammel er bilen? Kan den OBD-tunes?

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #9   11. okt 2011 samt det er ulovligt

• #10   11. okt 2011 man kan godt få chippet en bil lovligt så det også bliver påført på registreringsattesten, men så skal man ud i en masse andet sjov smiley i praksis tror jeg ikke der er nogen der gider at gøre det... måske 0,5-1% af dem der får chippet smiley

• #11   11. okt 2011 Det er da ikke ulovligt hvis man kan holde den under de 20%

• #12   11. okt 2011 Nikolai S
    Det har intet at gøre med 20 % reglen. Det er ikke lovligt, med mindre det bliver godkendt. Og godkendelsen er pænt dyr, så mange vælger at undlade den.

• #13   11. okt 2011 op i numsen om det lovligt... det kan ski ikk ses nogle steder.... også vis man snakker godt med sin mekaniker... så blir der ingen problemer ved service osv.... fx. min jeg har sån en box på min... har jeg infomeret værksted om så ingen problem i det smiley

• #14   11. okt 2011 Jeg har rodet en del med chipning af 90hk og 109hk HDi motor, og alle de biler jeg har fået gjort det ved, har det aldrig været synlig til syn, og jeg kender sku ikke den synsmand der har synet mine biler.

Tilbage til dit sprøgsmål, hvis du bare chipper din 90hk, så regn med at det vil give mellem 30-35hk alt efter hvor du får det lavet henne, men mit råd til dig er at du tager dyser fra en 109hk og så sætter en indsatsfilter i din orginale boks og derefter chipper den, det gav 131,7hk og NM kan jeg ikke helt huske, men den kunne følge med en standart 406 2,2 HDi og det var ved den sidste 90hk motor vi lavede det på. Og hva angår slid, så blev den motor lavet med de her ændringer da den havde gået 239,000km og da jeg solgte den havde kørt 316,000km og i de 4år fik den skiftet kobling 1 gang. Det hele blev lavet hos RH Motorsport.

Har du yderligere spørgsmål så send mig en privat besked, så skal jeg gerne hjælpe dig.

Kommentér på:
Chip i bil ??

Annonce