{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  306 gti tuning.
  • #1   12. nov 2011 Min gamle GTI havde 192hk blot med peugeots motorsport indsugningsknast, Onetwo pipe og åbent filter..
    De er utroligt nemme at hive heste ud af de motorer, og så lyder de fænomenalt smiley

• #2   12. nov 2011 ville gerne over de 200:) ha lidt en plan om a jeg gerne ville kunne køre fra min vens 1,8t med 230 heste:)

• #3   12. nov 2011 så skal den vel bores op, andre knaster, andre dyser, ny motorstyring osv .. men hvis du ikke vil rodde så meget med det, så kan du købe min smiley

• #4   12. nov 2011 din 406?

• #5   12. nov 2011 ja smiley jeg mente mere med det altid er lidt bøvlet hvis man skal ud i en større tuningsprojekt, det aldrig ligetil

• #6   12. nov 2011 2.3, skrappere knaster og en chip, så ender du på 200heste og en rigtigt fint moment kurve...

• #7   12. nov 2011 Prøv at ring til Martin Jensen på 21 63 06 14

Han har tidligere haft sådan en selv som gik ret pænt. Han har kørt DTC for Peugeot i flere år tidligere og har vist et trick eller to til sådan en motor

• #8   12. nov 2011 Hvis du ska over 200 tror jeg du ska regne med et noget større budget.
    Har selv fået lavet en masse på min gamle, og det er i den høje end af hk koster det mere.
    Min blev målt til 197,5 da den var kørt ind.
    Den spiste både vr6'er og 1,8t'er der var chippet.

• #10   13. nov 2011 Gå ind på hi-speed.dk under guider, eller surf lidt rundt under galleri. Der er blandt andet Nicolas Kiesa´s forhenværende 306 GTI.

Til sammenligning havde jeg selv en 205MI16 i sin tid med 2.4 l. maskine, spjældfætre, og alt det andet fine tilbehør, og den var over 200 hk.

HansOPCHald

• #11   13. nov 2011 morten k hvor meget ville du da selv regne med det koster at bygge så? skal siges jeg selv bygger den:)

• #12   13. nov 2011 Jeg var osse selv med til at bygge min, men da det ikke er alt man kan klar selv, måtte der hjælp til.
    Da min var bygget helt færdig stod den i små 50, men det var osse lave efter alle kunstens regler og med de rigtige matrialer..
    Det skal siges at der ikke var meget andet en blokken der var original alt andet var næsten skiftet, inc en speciel bygget motorstyring, men stadig uden at blokken var boret op.
    Jeg byggede i samarbejde med agergaard og nogle af de mekanikker der arbejdede for peugeot sport.
    Så den virkede både til hverdag og til sjov og kunne samtidig holde til det, bare ikke til at suge 2 liter vand ind i motoren.

• #13   13. nov 2011 kan du ik sende en pb med hva i lavede ved en og hva den smed af heste og evt nogen gode sider at finde stumper på:)

Kommentér på:
306 gti tuning.

Annonce